Klacht Media Markt: slechte servive en verpakkingen

mathilde

Het product die ik op 11 oktober 2015 online hebt gekocht voor 22 uur en de volgende dag geleverd zou worden (daar adverteren ze mee).. is nog steeds niet op 15 oktober 2015 in goede staat geleverd. Wel is er op 13 oktober een beschadigd product geleverd. Dit beschadigde product zou vandaag 15 oktober 2015 omgeruild worden. Dit kon niet eerder. De bezorgdienst kwam deze datum wel maar niet om het product op te halen, maar alleen de beschadigde zou meenemen. Nou dacht niet dat dit omruilen was! Klantenservice gebeld maar kan verder ook niks voor je betekenen. Ik raad iedereen af om bij de Mediamarkt zijn producten te kopen. Achteraf gezien hoor ik verschillende verhalen over de slechte service en slechte verpakking van de Mediamarkt.

Media Markt
    Geachte mevrouw Van der Peijl,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw bestelling beschadigd geleverd is. Hiervoor onze excuses. Om in te kunnen zien wat de status is van het omruilen van uw bestelling, verneem ik graag van u wat uw bestelnummer is.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?