Klacht Media Markt: Slechte voorlichting en reparatie service

Klachtnummer
# 423669
Gebruiker
Harm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn pas gekochte Samsung xcover is ondanks zijn robuuste behuizing na de eerste val al stuk. Scherm gebarsten.
Ter reparatie aangeboden bij de mediamarkt . Verwachte kosten rui 200 euro, glas + scherm. en glas van de camera. Ik had mijn bedenkingen en heb het toestel naar er repairshop gebragt. Hier blijkt dat alleen de glasplaat en niet het scherm stuk is. Erg jammer dat er wordt geprobeerd klanten op extra kosten te jagen. Een dikke onvoldoende voor de Mediamarkt.

De oplossing

Mediamarkt gaat voor mij niets meer doen, tenzij Mediamark de kosten wil vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen