Klacht Media Markt: Slechte voorlichting klantenservice Mediamarkt Amsterdam west

Klachtnummer
# 340978
Gebruiker
Nonymus
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Slechte klantenservice. Ruilen bleek alleen mogelijk met 10% waardevermindering, terwijl telefonisch was doorgegeven dat ik naar de winkel kon komen om product om te ruilen. Geheel voor niets teruggegaan en zitten wachten. Kreeg te horen dat ik al de zoveelste klant was met hetzelfde probleem. Dat geeft te denken...

De oplossing

Compensatie?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Excuses voor de vertraagde reactie,wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.
    In welke vestiging heeft dit plaats gevonden?

    Met virendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  2. Auteur
    Nonymus
    Datum
    In Amsterdam west, Akerpoort.
    Groet, Sylvia
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Dank voor uw reactie, de case is doorgezet naar desbetreffende vestiging.
    Wij zullen u snel voorzien van een inhoudelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  4. Auteur
    Nonymus
    Datum
    Benieuwd of jullie al iets kunnen laten weten.
    Groet, Sylvia

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen