Klacht Media Markt: Smartbar maakt telefoon verder kapot en wil niet helpen.

Hpoorthuis

Iphone 7+ ingeleverd bij de smartbar om scherm te vervangen. Telefoon deed het helemaal maar er zat een barst in het scherm. Nadat er een nieuwe scherm op is gezet deed de linkerkant het niet meer. Ondertussen 6x terug gegaan omdat ze elke keer verzekeren dat het nu opgelost zou zijn. De laatste keer zouden ze hem opsturen, uiteindelijk hebben ze dat niet gedaan maar toch in huis zogenaamd opgelost.

Bij het afhalen gaven ze eerst de verkeerde toestel mee. Toen we daar thuis achterkwamen meteen terug gegaan en de juiste toestal mee gekregen, zonder enige verontschuldiging. Vervolgens bleek de toestel nog steeds niet te werken aan de linker kant.

Nu hebben we ons geld terug gevraagd, maar dat kon niet. Enige oplossing zou zijn alsnog opsturen naar de fabriek, wat ze al zouden doen, of de telefoon kaal terug krijgen zonder scherm en ons geld dan terug krijgen. Het oude scherm hebben ze namelijk niet meer.

Kortom een hel van een 3 maand service van de smartbar. Fouten alom.

Geld terug

Ook een klacht indienen over Media Markt?