Klacht Media Markt: Smartphone connector.

Sonja

Op 25 juni 2014 heb ik een smartphone LG L70 gekocht, vanaf het begin ging het opladen stroef ik dacht dat het nieuwigheid was. Dit is mijn 3e smartphone doch mijn eerste LG en eerste ellende. Na veel gepraat en meerdere verkopers die gekeken hebben en ook naar de service ruimte liepen met het toestel vertelde mij dat het toestel naar de technische dienst moest voor eventuele gebruikersschade. 8 sept. kreeg ik 6 A4'tjes een foto en alles wat niet onder de garantie viel. Ook zat er een opgave reparatiekosten bij 93.50 euro, op formulier gaat het om een zwart toestel de mijne is wit. Ik heb ook online klacht ingediend zonder iets te horen. Ik heb toen de zaak gebeld en ik zou terug gebeld worden ook niet gebeurd dus dan maar er na toe. Eerst vriendelijk geholpen door de dames die er een verkoper bij riepen die mij ergerlijk stond uit te lachen nadat hij hoorde dat ik hem al 2 maanden had. Er is nooit iets met dit toestel gebeurt, geen val geen ruw gebruik, een ondeugdelijk toestel!

Geld terug en een schade bedrag voor al het werk en het heen en weer rijden.
Een excuus van de verkoper die mij uit stond te lachen alsof ik een seniele domme senior ben maar zelf geen idee heeft hoe men klanten te woord staat en hoe de garantie in mekaar steekt.

Media Markt
    Geachte mevrouw Robert,Bedankt voor het melden van uw klacht.Erg vervelend te vernemen dat u deze ervaring heeft overgehouden na het melden van het defect aan uw telefoon.Na het lezen van uw klacht heb ik u telefonisch gesproken. Met u heb ik besproken dat het natuurlijk nooit de bedoeling mag zijn dat u de indruk heeft dat u niet serieus wordt genomen. Daarnaast heb ik u uitgelegd waarom de garantie is afgewezen. U heeft aangegeven uw telefoon inmiddels hersteld is door een ander particulier reparatie bedrijf.Zoals afgesproken heb ik uw klacht voor gelegd bij Media Markt Amsterdam Noord met het verzoek om contact met u op te nemen en samen met u de klacht uit te praten.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Amsterdam Noord uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Sonja
    Ik ben telefonisch benadert door klantenservice van Mediamarkt. Inmiddels heb ik mijn smartphone voor weinig laten maken en past de oplader perfect in de connector. Door het gesteggel met Mediamarkt om de garantie is bij mij de rek er uit, men dekt zich in met de tekst gebruikersschade. Mediamarkt noord moet volgens Dhr. Pakvis contact met mij opnemen daar wacht ik nu op. Ik wil de gemaakte kosten vergoed hebben.
    Media Markt
    Geachte mevrouw Robert,Bedankt voor uw reactie.Inmiddels heb ik van Media Markt Amsterdam Noord vernomen dat er telefonisch contact met u is opgenomen en u een oplossing is aangeboden.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Sonja
    Ik heb de reparatie kosten vergoed gekregen, ik moest hier genoegen mee nemen ze blijven vaag in de garantie en vooral over garantie van een geleverd ondeugdelijk apparaat. Nooit maar dan ook nooit meer ziet Mediamarkt-noord mij terug. IK BEN TOCH NIET GEK!

Sonja

Ook een klacht indienen over Media Markt?