Opgelost door Media Markt: Smartphone Nokia Lumia 520 -30 aug 2014 opgehaald na 2e reparatie de volgende dag stuk

Erik

Helaas nu voor de 3 x binnen 13 mnd stuk en hoop op een oplossing .
- 30 -8-2014 Volume knop werkt wederom niet waardoor je volume niet kunt regelen met de knop en geen screen shot kunt maken. Ook slaat hij geen foto's meer op.
- 2é reparatie: tijdens 5 weken in buitenland op 20 juli 2014 wil de accu niet meer bijladen. 18-8-2014 ter reparatie aangeboden en op 29 -8-2014 opgehaald.
-1é reparatie op 9-4-2014 aangeboden-Volume knop werkt niet , oortjes pas na meerdere keren verbonden met telefoon en video blijft regelmatig hangen.

Gekocht op 14-8-2013.
30-8-2014 dus voor de derde maal stuk en ik heb tijden vorige reparatie een brief bijgevoegd in verband met aansprakelijkheidsstelling omdat ik vind dat dit product niet aan de te verwachten voorwaarden voldoet. Er wordt normaal gebruik van gemaakt en nu is mijn vertrouwen weg . Afgezien van de ergernis en extra kosten die niet vergoed of gecompenseerd worden.
Zou van u een bevredigende oplossing tegemoet zien.
E. Schellevis

Geachte mvr/mnr,
ik doe een beroep op u om de koop te ontbinden en wil van mijn recht in deze als consumenten gebruik maken om de koop te ontbinden gezien de klachten die zich binnen de garantie periode voor de derde keer voordoen omdat mijn vertrouwen in dit product verdwenen is. Ik heb bij de reparatie van 18-8-2014 al aangekondigd dat ik u bij een volgend mankement aansprakelijk zou stellen. Deze is voortgekomen uit voorafgaande teleurstellende ervaringen.
Ik heb helaas meerdere keren in het verleden problemen met smartphones bij u gekocht te maken gehad en dan maar weer een nieuwe gekocht en hoop dat U mij tegemoet wilt komen in deze.
Mvrgrt E.Schellevis

Media Markt
    Geachte heer Schellevis, Bedankt voor het melden van uw klacht. Het spijt me te lezen dat uw telefoon na twee reparaties nog niet goed functioneert. Ik wil u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak wat dat veroorzaakt. Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Arnhem.Uw klacht wordt door Media Markt Arhem in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord. Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Arhem. Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer Schellevis, Van mijn collega van Media Markt Arnhem heb ik vernomen dat er telefonisch contact is geweest en dat er uitleg is gegeven over de te volgen procedure. Naar aanleiding van dat bericht stel ik voor om de klacht af te sluiten. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Erik
    Blij dat we ons geld terug hebben, alleen moet je vervoerskosten enook nog parkeergeld 4 x zelf betalen in totaal 10 euro in hun eigen parkeer garage.
    Waarom niet bij 3e klacht en niet functioneren toestel gewoon al geld terug?
    Nu moet je een 4keer komen om je geld op te halen

Erik

Ook een klacht indienen over Media Markt?