Klacht Media Markt: Snel verdiend Mediamarkt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 667245
Gebruiker
Harry DB
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben mij aan het oriënteren voor de aanschaf van een 75 inch tv.
Daar hoort ook de after sales bij , hoe is een bedrijf bij een reparatie of omruiling....
Ook een kijkje op klachtenkompas hoort daar bij.
Nu lees ik dat jullie iemand 20% boete laten betalen omdat hij zijn tv 1 dag heeft uitgeprobeerd!
Ik heb telefonisch contact opgenomen met COOLBLUE , HELLO TV en BCC.
Geen van deze bedrijven kent dit beleid.
Ik vraag mij echt af of dit wettelijk ook mag.
In ieder geval voor mij , en ik hoop voor iedereen een waarschuwing om eerst na te denken bij wie je iets koopt.
In ieder geval raad ik iedereen in mijn kennissenkring en waar ik nog meer op socialmedia schrijf Mediamarkt af.
Voor de duidelijkheid ; ik heb geen belang bij ook maar één van de genoemde bedrijven, maar wel belang dat als ik straks waar dan ook mijn tv ga aanschaffen , ik als consument eerlijk en goed behandeld wordt.

Gewenste oplossing

Geef de mensen service zoals het hoort , en zoals jullie concurenten over het algemeen al doen.
In elk geval ben ik al op tijd gewaarschuwd door e.a. te lezen op klachtenkompas , en zal mijn aankoop nu en in de toekomst doen bij andere bedrijven.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen