Opgelost door Media Markt: Snellere afhandeling toezegging Creditatie.

content Opgelost
Jaap D

In januari 2017 mijn peaq laptop opgestuurd naar mediamarkt online voor reparatie .De laptop is een jaar oud en valt nog onder de garantie van 3 jaar.Naar vier weken kreeg ik te horen dat de reparatie lang gaat duren en ze over gingen tot crediteren en nu is het maart en zes weken later en bijna iedere dag gebeld naar mediamarkt en nog is de toegezegde bedrag niet bijgeshreven op mijn bankrekening.Ik heb al zes weken geen laptop,dit duurt veel te lang.

Het toegezegde bedrag op mijn bankrekening.

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u tot op heden de toegezegde uitbetaling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben telefonisch contact opgenomen maar u was helaas niet thuis op het moment. Aangezien wij vanavond niet aanwezig zijn hebben wij een van de medewerkers van de klantenservice verzocht u vanavond te bellen om u te informeren over de status.

Media Markt Nederland
    Jaap D
    Mediamarkt heeft me toegezegd het bedrag binnen 3 dagen op mijn rekening te storten.Nog even afwachten.

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben van onze medewerker van de klantenservice vernomen dat er telefonisch contact is geweest. Er is uitleg gegeven over het probleem en het aankoopbedrag wordt aan u terugbetaald. Zoals aangegeven wordt dit inderdaad binnen 3 werkdagen op uw rekening verwacht.

Excuses voor het ongemak.

Media Markt Nederland
    Jaap D
    Het is nu 3 dagen later en nog is het bedrag niet gestort op mijn rekening.mediamarkt belooft nu al een aantal keren om het bedrag terug te storten maar het gebeurt gewoon niet.Ik heb nu al zeven weken geen laptop.Ik heb nu de consumentenbond ingelicht betreft dit probleem en ik vraag de mediamarkt contact met me op te nemen voor een oplossing.Het heeft nu lang genoeg geduurd.

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend dat u het aankoopbedrag niet heeft ontvangen. Wij hebben zojuist van onze financiele afdeling vernomen dat de uitbetaling via het systeem inderdaad mislukt is. Inmiddels is er een handmatig uitbetaling aangemaakt. De handmatige uitbetalingen worden elke dinsdag verwerkt en staan dan in de loop van de week op uw rekening. Ik wil u dus vragen nog even geduld te hebben.

Excuses voor de vertraging.

MediaMarkt Nederland
    Jaap D
    Op 14 maart is bijna 8 weken het toegezegde bedrag op mijn rekening bijgeshreven. Na veel frustratie, door vaak te bellen en onbeantwoorde vragen. Mediamarkt dit had voorkomen kunnen worden,als de financiële afdeling eerder tot crediteren was overgegaan.Een stukje bezinning is hier zeker wel op zijn plaats.Wel wil ik nog even opmerken dat de medewekers van de klantenservice hun uiterste best hebben gedaan om dit probleem op te lossen.Mediamarkt de afstand tussen klantenservice en de financiële afdeling / verantwoordelijke is veel te groot .Dit zal moeten veranderen tenminste als je de klanten tevreden wilt houden.

Jaap D
Cosumentenbond heeft de creditering gerealiseerd van mijn laptop.

Ook een klacht indienen over Media Markt?