Klacht Media Markt: Software fout, wordt niet geholpen

Bart

ik heb 25 juni 2012 een Samsung galaxy s3 gekocht met een t-mobile abbo. bij media markt alexandrium.
na een half jaar gaf mijn toestel aan dat mijn geheugen vol zat terwijl er amper wat opstond, hierdoor kan ik geen foto's maken noch zien bijna alle apps werken niet meer, ik ben naar de media markt geweest alles uitgelegd en is hij opgestuurd voor reparatie, na 2 weken onbereikbaar moeten zijn omdat ik geen leentoestel kreeg had ik mij toestel weer terug maar een week later kreeg ik de zelfde melding: onvoldoende geheugen. en weer opgestuurd voor reparatie en weer was het niet opgelost omdat er geen defect is geconstateerd.
nu heb ik alles geprobeerd: alle software updates gedaan 3 keer terug gezet op fabrieks instellingen, naar een smartphone survice punt geweest en daar via een programma een update gedaan maar niks heeft geholpen want ik zit nog steeds met een niet goed werkende smartphone waar ik wel voor betaal elke maand en voor getekend heb in het contract van media markt.

wat ik nu zou willen van media markt is dat ze mij een nieuw soort gelijk toestel/smartphone aanbieden, want elke keer zeggen ze ja we sturen hem wel op voor reparatie maar blijkbaar heeft dit geen zin want steeds komt hij terug met de zelfde fout waar niks aangedaan is aangezien ik dit al meerdere keren heb gedaan en de reparatie fracturen van heb thuis liggen. opnieuw opsturen voor reparatie is gewoon geen optie meer aangezien ik voor mijn werk bij Ministerie van Defensie 24/7 bereikbaar moet zijn ivm inzetbaar zijn. en aangezien meerdere professionele bedrijven er gewoon niet in slagen om deze fout te verhelpen.

Media Markt
    Beste meneer van der Kooij,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb zojuist telefonisch contact met u gehad om de klacht met u door te nemen. Ik heb met u afgesproken om uw product aan te bieden bij Media Markt Alexandrium zodat er onderzocht kan worden waarom u de klacht wel constateert en de reparateur niet. Media Markt Alexandrium neemt vandaag telefonisch contact met uw klacht verder in behandeling te nemen. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Alexandrium uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt

Ook een klacht indienen over Media Markt?