Opgelost door Media Markt: Sony Extra Bass

# 190559
Eli

Vandaag heb ik nieuwe oordopjes gehaald, Sony Extra Bass, bij de media markt Venlo. Ik wilde eigenlijk weer de JBL halen maar die heb ik 3x gehad in 6 maanden tijd. Dus die gaan heel snel kapot. Toen ben ik naar een medwerker gestapt en heb hem gevraagd welke beter was dan de JBL hij zei Sony Extra Bass. Nu heb ik die gekocht en vind ik dit nog slechter dan de JBL. Het geluid is veels te zacht, er zit geen microfoon op om te bellen en geen knopje om je liedjes te pauzeren. Mijn vraag was omdat ik hem nu al heb geopend en het helemaal niks vind of ik dan toch nog de JBL in plaats van deze zou mogen want geld terug gaat nu toch niet meer en ze kosten hetzelfde qua prijs. Ik heb het bonnetje en de verpakking nog.
Ik hoop snel van u te horen!

In plaats van de Sony Extra Bass die ik nu heb de JBL van €29,95. Ook al gaat de JBL snel kapot heb ik liever die want die heeft gewoon alle specificaties en de Sony vind ik gewoon heel erg slecht.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de oordopjes niet naar wens zijn. Wij hebben telefonisch contact opgenomen maar dat kwam momenteel helaas niet goed uit. Na 5 uur nemen wij opnieuw contact met u op om uw klacht inhoudelijk te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Zoals gisteren telefonisch besproken stelt de wet in Nederland koop is koop. Zodra u een product afrekent is het van u. Echter hebben de meeste winkeliers in Nederland hier aanvullende voorwaarden voor gemaakt, zo ook Media Markt. Bij Media Markt kunt u een product alsnog retour brengen binnen de eerste 14 dagen indien deze nog niet is uitgepakt en in gebruik is genomen. En dit geldt met name voor hygiene producten.

Desondanks hebben wij naar aanleiding van uw klacht contact opgenomen met Media Markt Venlo. Media Markt Venlo heeft besloten een uitzondering te maken. U kunt langs gaan bij de vestiging om de oordopjes te retourneren.

Wij vernemen graag of u tevreden bent over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Eli
    Ik heb mijn oordopjes kunnen ruilen voor de JBL oordopjes. Dus ik was zeer tevreden . Maar toen ik bij de Media Markt was begon de medewerker alleen maar te zeuren dat hij het een vreemd verhaal vond terwijl hij alleen mijn naam hoefde in te tikken en toen had die al gezien dat het klopte.

Eli

Ook een klacht indienen over Media Markt?