Klacht Media Markt: Sony Ps4 Wireless Headset tijdens garantietermijn kapot gegaan wordt niet gerepareerd of vergoed.

theo

Op 6 -9-2014 een Sony PS4 Wireless stereo headset aangeschaft bij Mediamarkt te Zoetermeer voor €89,99.
De headset brak af bij de linker oorschelp terwijl de headset werd opgedaan

Bericht Mediamarkt op 25 januari 2015:
Wij hebben uitgebreid contact gehad met zowel Sony als met ons hoofdkantoor. Uw hoofdtelefoon is vergeleken met andere reparatie opdrachten van dit zelfde type hoofdtelefoon. In andere gevallen komt de klacht niet overeen met de klacht die u heeft over de hoofdtelefoon. Van een fabricage fout in ons inziens daarom ook geen sprake. Omdat hier sprake is van schade, komt het product niet in aanmerking voor (kosteloos) herstel. Wij verzoeken u om de hoofdtelefoon op te halen bij onze service afdeling, of ons te berichten als u afstand wil doen van het product.

Met de vriendelijkste groet,
Rob Vonk
service afdeling

De Sony Headset is tijdens normaal gebruik binnen de garantie periode kapot gegaan.

T.P. Verdurmen

De Sony PS4 wireless headset is tijdens normaal gebruik defect geraakt.Ik heb dus recht op volledige garantie.
Ik verwacht van de Mediamarkt volledige compensatie van het bedrag zijnde €89,99.

Media Markt
    Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Media Markt
    Geachte heer Verdurmen,Na het doornemen van uw klacht en de bijbehorende reparatie opdracht kan ik u melden dat uw garantie gegrond is afgewezen. De breuk die zichtbaar is bij de scharnier punten in de headset kan enkel ontstaan als er teveel kracht/spanning op de headset is verricht. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als de headset te ver naar buiten wordt gebogen bij het afzetten van de headset. Desondanks wij uw teleurstelling goed kunnen begrijpen is uw aanspraak op garantie terecht afgewezen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    theo
    De Mediamarkt blijft volhouden dat het defect veroorzaakt is door onjuist gebruik.
    De hoofdtelefoon is gebroken terwijl de hoofdtelefoon op het hoofd is gedaan. Aangezien tijdens normaal gebruik de hoofdtelefoon is gebroken duidt dit op een fabricagefout van de Headset en heb ik recht op volledige garantie.
    Ik verzoek u deze zaak op te nemen met de directeur de heer
    H. Hogenhuis.
    Ik reken erop dat deze zaak naar volle tevredenheid wordt afgewikkeld.
    Media Markt
    Geachte heer Verdurmen, Bedankt voor uw reactie.Uw verzoek heb ik uitgevoerd. De vraag staat uit naar dhr Hogenhuis.Zodra er meer bekend is informeer ik u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    theo
    Geachte Heer V. Pakvis,Graag verneem ik spoedig van de heer Hogenhuis.
    Ik vertrouuw erop dat deze kwestie naar tevredenheid wordt opgelost.Met vriendelijke groet,T.P. Verdurmen
    Media Markt
    Beste heer Verdurmen,Van Media Markt Zoetermeer hebben wij vernomen dat zij u een voorstel hebben gedaan en dat u uiteindelijk samen tot een akkoord bent gekomen.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht af te sluiten.Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit uiteraard graag van u.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    theo
    Mediamarkt is mij enigzins tegemoet gekomen door 50% van het aankoopbedrag te vergoeden.

theo

Ook een klacht indienen over Media Markt?