Klacht Media Markt: Sony xperia z tablet

bertje

15-10 2013 een Xperia z tablet gekocht in Mediamarkt assen.
De volgende dag weer terug gegaan,
En de medewerker zei mij dat ik te zware spelletjes deed op de tablet.
Na2 weken was het zo erg dat als ik hem 100%opgeladen had hij na het opstarten dan al 89% was Ben teruggegaan naar Mediamarkt en daar kwamen ze erachter dat het niet goed was en werd ter reparatie aangeboden.
Na 3 weken kwam de tablet terug en wat bleek dat de tablet nog steeds het zelfde probleem had als voor de reparatie.
Ze wilde hem niet meer ter reparatie aanbieden, omdat ze vonden dat of de oplader te licht was of de tablet niet goed was , en dat dat geen probleem voor hun was maar van Sony Ik kan bij Sony niet terecht omdat een apparaat 3x ter reparatie moet worden aangeboden en Mediamarkt gaat een briefje hangen bij de xperiaz tablet dat als hij aanstaat niet kan worden opgeladen heb ik een tablet nu waar ik 2 uurtjes op kan werken daarna moet uitzetten om op te laden lang leve Mediamarkt

Deugdelijk tablet of geld retour

Media Markt
    Beste meneer van Es,Bedankt voor het melden van uw klacht.Allereerst spijtig te vernemen dat uw tablet nog niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.Ik heb u zojuist gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken en was er geen mogelijkheid om een bericht achter te laten. Ik heb uw klacht voorgelegd bij mijn collega, eindverantwoordelijke service bij Media Markt Assen, met het verzoek spoedig contact met u op te nemen, telefonisch dan wel schriftelijk.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat natuurlijk graag van u.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt
    bertje
    leuke reactie van mediamarkt wordt zo snel mogelijk kontakt opgenomen per post of telefonisch ik zit nu al 2 weken te wachten op reactie van mediamarkt maar reageert helemaal niet ze hopen zeker maar dat je het laat verlopen mensen geloof niet in de reactie die mediamarkt geeft op klachtenkompas .want dat is gewoon niets waard ze kunnen de leus beter veranderen van
    IK BEN TOCH NIET GEK WE VERKLAREN DE KLANT VOOR GEK
    Media Markt
    Beste meneer van Es,Bedankt voor uw reactie.Het is zeer spijtig te vernemen dat er geen contact met u is opgenomen. Met zekerheid kan ik u vermelden dat wij de klachten serieus nemen en zeker niet hopen dat de klachten verlopen en u niet meer reageert.Na het lezen van uw bericht heb ik direct opheldering gevraagd bij de vestiging. Zojuist heb ik u telefonisch benaderd om u persoonlijk excuses aan te bieden voor het ongemak. Helaas kon ik u niet bereiken.
    Via deze manier bied ik u de welgemeende excuses aan en zorg ik ervoor dat er vandaag contact met u wordt opgenomen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Beste meneer van Es, Mijn collega heeft aangegeven u herhaaldelijk te hebben gebeld maar u helaas niet te kunnen bereiken. Gezien wij u niet kunnen bereiken reageert Media Markt Assen schriftelijk op uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt Nederland
    bertje
    hebben belofte gehouden en contact opgenomen

bertje

Ook een klacht indienen over Media Markt?