Klacht Media Markt: Spectaculaire korting op Apple-producten is naar mijn mening niets anders dan misleiding en klanten

op Apple-producten!

Ik ben geinteresseerd en probeer direkt een APPLE iPad 2018 32GB WiFi Spacegrijs te bestellen, dus direkt na de mail die 's morgens binnenkwam. Aan het eind van het bestelproces komt een melding dat dit product online helaas uitverkocht. Ik probeer de andere bezorgopties en deze geven ook niet beschikbaar. Afhalen in een MediaMarkt-winkel bij jou in de buurt lukt ook niet. Steeds de melding dat in geen enkele winkel het produkt verkrijgbaar is.

Toen heb ik als test diverse andere Apple produkten aangevinkt en bij allemaal dezelfde melding. Sterker nog het is me niet gelukt om een Apple produkt te vinden die wel voorradig was. Iedereen snapt dat dit natuurlijk belachelijk is en waarschijnlijk met voorbedachte strategie.

Het is nu vakantieperiode en het is nu zeer warm waardoor veel mensen met andere zaken bezig zijn maar toch is echt ALLES uitverkocht kwa Apple. Dat gelooft toch niemand! Waarschijnlijk heeft mediamarkt maar een paar produktjes besteld en zwaar onvoldoende voorraad en is het alleen maar bedoeld om mensen te lokken naar de winkel of de site in de hoop dat men dan misschien een andere bijprodukt gaat kopen.

Helemaal triest is het feit dat de actie gewoon blijft staan op de website van de MediaMarkt en er nergens vermeld staat dat alles direkt al uitverkocht was. Het is nu Zondag en de actie staat nog prominent vermeld op de site. Dat kan toch niet. Ik vind het gewoon misleiding van deze club.

Ik vind dit echt niet kunnen. Telefonisch zijn is de MediaMarkt tevens niet te bereiken. Het maakt ook echt niet uit wanneer je belt het lukt gewoon niet iemand te spreken te krijgen. Misschien als je 2 uur blijft hangen?

Ik ben ook nog clubmember en denk dat ik alles ga opzeggen want ook dit heeft geen enkele meerwaarde.

Ik was er tijdig bij direct na de mail 's morgens en toch kan ik geen enkel Apple produkt bestellen. Dat is echt ongeloofwaardig. Ik vind daarom dat ik recht heb op de genoemde iPad tegen de aangeboden prijs van 299 euro.

Jansie1974
    De eerste zin was weggevallen in het bericht hierboven:
    "Vrijdag 20-7-2018 krijg ik een mail van de mediamarkt met als titel: Spectaculaire korting op Apple-producten!"
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Onze excuses dat dit bericht enige tijd op zich heeft laten wachten. Graag zouden wij de klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij zullen daarom zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

A. van Swieten

Update:
    ======Het gaat van kwaad tot erger met de MediaMarkt. Wat een werk en energie moet ik erin steken. Vrijdag 27-7-2018 heeft MediaMarkt mijn voicemail ingesproken en of ik hun wilde terugbellen want er was geen emailadres bekend bij hun (dit is gek want deze klacht is gekoppeld aan een emailadres en ze hebben alle gegevens van klachtenkompas gekregen...). De dame Laura gaf aan dat ze van MediaMarkt Online was en verder werden er geen gegevens vermeld zoals referentienummer en/of telefoonnummer. Ik bel daarop dan maar het algemene nummer 088 - 4640464. Na lang in de wacht te hebben gestaan kreeg ik Whitney aan de lijn die van niks wist en ook niks kon terugvinden. Ene Laura kenden ze ook niet. Ik moest het hoofdkantoor maar bellen (het 010-nummer zal ik hier niet noemen). De dame van het hoofdkantoor die ik aan de lijn kreeg kon me ook niet verder helpen en ze gaf aan dat ze een intern bericht zou aanmaken die naar de juiste afdeling gestuurd zou worden, namelijk MediaMarkt Online. Ze kon me niet aangeven wanneer het nu opgelost zou worden. Ik moest gewoon afwachten. Vandaag (5 dagen later) krijg ik notabene een mail van Priscilla die vraagt naar het tijdstip dat het voicemailbericht is ingesproken. Dan pas kunnen ze het doorzetten naar de juiste afdeling. Intussen kook ik van woede over zoveel gestuntel en het feit dat er steeds actie van mij wordt gevraagd i.p.v. dat ze het oplossen op een manier zodat ik er ook weer blij van kan worden. Heb nog nooit zoiets meegemaakt. Deze gang van zaken onderstreept de misleidende Apple-actie volledig. We zijn nu bijna 2 weken verder en er is nog helemaal niks opgelost!

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels hebben wij u meerdere malen geprobeerd telefonisch te benaderen op het door u opgegeven telefoonnummer. Helaas is dit tot op heden nog niet gelukt. Helaas zijn wij niet in het bezit van uw e-mail adres daar deze via Klachtenkompas niet aan ons getoond wordt.

Graag vernemen wij van u wanneer wij u telefonisch kunnen bereiken om de klacht met u te bespreken.

A. van Swieten
    Jansie1974
    Dit is exemplarisch voor de communicatie. In mijn reactiemail van vandaag heb ik u duidelijk aangegeven naar welk telefoonnummer u kunt bellen en naar welk emailadres u kunt mailen. Blijkbaar loopt deze thread bij Klachtenkompas en de door jullie geinitieerde mailwisseling langs elkaar heen. Als u probeert te bellen op het door u bekende nummer dan kan dat alleen 's morgens en NIET 's middags. Ik wil u verder verwijzen naar mijn reactiemail naar contact@mediamarkt.nl van vandaag om 12:40u voor mijn telefoonnummer en emailadres.
    Jansie1974
    Voor de volledigheid geef ik nog even uw eigen incidentnummer door om te voorkomen dat u de in mijn vorige reactie genoemde mailbericht niet kunt vinden: 180730-008479
    Jansie1974
    Het is inmiddels gelukt om met de MediaMarkt in contact te komen. Wordt vervolgt.

Bedankt voor uw reactie.

Eerder vandaag hebben wij u per mail geïnformeerd over de door ons geboden oplossing voor uw klacht.

Wij hopen u hiermee van dienst te zijn. Heeft u verder nog vragen? Wij helpen u graag!

N. Meijer
    Jansie1974
    Ik ben akkoord gegaan met de door MediaMarkt geboden adequate oplossing.
    Ze hebben het netjes opgelost!

Jansie1974
Per mail van 11-8-2018 is aangegeven dat de 60 euro binnen 3 werkdagen op mijn rekening zou staan. Dat is niet gebeurd! Het is nu 21-8-2018

Ook een klacht indienen over Media Markt?