Opgelost door Media Markt: Starre houding klantenservice terwijl ze zelf fouten maken

Roembroek

Kruimeldief (22 euro) gekocht bij MediaMarkt Eindhoven Centrum, de verpakking is open. Aan de kassa wordt niets gecheckt blijkt achteraf. Thuis zien we dat er een onderdeel mist. (Rubber om vocht te zuigen) We melden dat netjes 180106-012756.
Reactie van de klantenservice is dat we 160 km (2x80) moeten rijden om het apparaat om te ruilen. Als ik daar over klaag en gewoon per post de incomplete retour wil sturen en een nieuwe te ontvangen krijg ik als antwoord: ga maar naar een filiaal dichterbij, Arnhem denk ik. Daar hebben ze dus drie dagen over na moeten denken.
Maar... ik mag hem niet retourneren en geld terugvragen want hij moet dan in ongeopende verpakking zitten volgens hun regeltjes...
En in de kleine lettertjes staat ergens dat je alleen kunt ruilen in een van de winkels. Dat vertellen ze er bij een open verpakking niet bij!
Ik moet dus veel meer dan 22 euro aan kosten maken om een goed product van MediaMarkt te krijgen...
Nou, IK BEN TOCH NIET GEK, volgens wettelijke regels dient MediaMarkt een compleet en werkend product te leveren. Dat heeft MediaMarkt niet gedaan, daarom bij deze mijn dringend verzoek mij een nieuw apparaat te leveren of mijn geld terug te geven na retournering van de incomplete.
Alle reacties van de klantenservice zijn hetzelfde: ga maar naar filiaal...

Gewoon ff omruilen of in de winkel in Eindhoven Centrum even dat rubber zoeken bij de andere kruimeldieven...

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw kruimeldief niet compleet is. Wij hebben hierover contact opgenomen met MediaMarkt Eindhoven Centrum en hen verzocht contact met u op te nemen om deze inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van MediaMarkt Eindhoven Centrum vernomen dat zij inmiddels contact met u hebben gehad. Het ontbrekende onderdeel van uw kruimeldief wordt zo spoedig mogelijk naar u toegestuurd. Wij zijn blij te vernemen dat u er samen met de vestiging bent uitgekomen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag.

K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Mijn complimenten MediaMarkt!

Ben vanmorgen al gebeld door een van uw medewerksters en het ontbrekende onderdeel wordt per post aan mij toegestuurd!

Misschien een idee om de medewerkers van het Callcenter eens bijscholing te geven hoe ze op dit soort klachtjes moeten reageren?

Roembroek
Ik neem aan dat post.nl ook zal meewerken... En inderdaad de volgende dag stond PostNL al op de stoep!

Ook een klacht indienen over Media Markt?