Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Startklaar computerservice is verre van startklaar
Details
Klacht
Op vakantie ging laptop kapot, dus naar Mediamarkt voor nieuwe. Omdat we in een hotel met slechte Wifi zaten raadde verkoper aan om Startklaar service (29 euro) te kopen. Dan zou de laptop direct klaar voor gebruik zijn, incl. updates. Nieuwe laptop afgegeven bij service afdeling. In hotel bleek dat er nog nooit een update was gedaan. Gebeld dat de computer niet startklaar is (900MB patches wachten op download). Alleen taal/tijd ingesteld en pixlscan. Mevrouw aan de telefoon bleef hameren dat upgrade naar 8.1 niet in de service zat, maar hier ging het niet over. Na lang praten (haar toon werd steeds agressiever) wilde ze 29 euro terugbetalen als ik meteen langskom. Ik zeg dat ik ziek ben en daarom in rolstoel zit. Even langs de winkel gaat niet en vraag of ze het wil overboeken. Dat vindt zij te veel werk. Ik vraag haar mij door te verbinden met haar manager, maar dan wordt haar toon écht agressief. Haar achternaam wil ze niet geven (privacy?), terwijl zij wel al mijn gegevens heeft.Gewenste oplossing
Ik wil de 29 euro terug omdat ik de nieuwe computer niet tijdens de vakantie heb kunnen gebruiken, terwijl ik voor een startklare computer heb betaald. En niet om zelf nog 900 MB aan veiligheidsupdates en paches te downloaden via een trage hotel Wifi verbinding.Ik wil ook een écht gemeend excuus voor de manier hoe ik ben behandeld in het telefoongesprek.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.