Klacht Media Markt: Stofzuiger zuigt niet meer

N. Liempd

Stofzuiger van het merk Philips gekocht op 27-3-2020 bij Medimarkt Den Bosch. We hebben deze nog eerst in de doos gelaten omdat we aan het verhuizen gingen 4 a 5 weken. De stofzuiger 3 a 4 maal gebruikt en de stofzuiger zoog ineens niets meer op. Terug naar Mediamarkt daar deden ze al moeilijk omdat dit het 2e product is waar we voor terug kwamen in 1 a 2 maanden. Niet leveren op afgesproken datum en dan nog een defecte tv meegeven van 2100 euro!!!
Maar de stofzuiger is opgestuurd naar een service center in Goes, Zes-Shop daar stuurt mediamarkt al hun producten naar toe schijnt te zijn ( heel raar als de stofzuiger pas 2 maanden oud is) dan stuur je deze terug naar de fabrikant. Heb een mail gehad wat het probleem zou zijn nu komt het:
De filters moeten vervangen worden kosten €30.25, het is een zakloze stofzuiger die 3 a 4x gebruikt is. Ben er tegen in gegaan kreeg als antwoord van Zes-Shop als er geen filter in zit of deze vervuild is dan trekt hij niet vacuüm.... wat is het nu zonder of met filter dus die stofzuiger zou nooit goed kunnen zuigen lees ik.oja en het valt niet onder de garantie. Weet niet maar het is binnen 6 maanden en wij eiste in eerste instantie een nieuwe stofzuiger of geld terug. Maar dat ging niet. Lees het bericht van Mr. vd Broek in 2016 naar jullie wat jullie zelf schrijven . Dus de enigste oplossing is de koop ontbinden en ons geld terug dan gaan we wel naar een andere winkel waar we wel normaal klantvriendelijk geholpen worden. We hebben nu een leen stofzuiger merk OK zuigt helemaal niet en moesten €25 borg betalen.... mag ook niet je mag binnen 6 maanden geen kosten vragen lees eens de wet Boek 7 van het BW vooral artikel 7:17 en 7:21 en 7:23.

1e oplossing koop ontbinden en geld terug.
2e oplossing een nieuwe stofzuiger
Zo zie je maar weer dat ze denken dat ze overal boven staan door niet te reageren.

Ook een klacht indienen over Media Markt?