Klacht Media Markt: Stuk apparaat

Geachte heer/ mevrouw,
Ik heb recent bij Media markt te Antwerpen een stofzuiger merk Bestron gekocht. Het was de laatste item uit de schap en hebben zij mij beloofd dat het nooit is gebruikt. Ik heb met veel plezier gekocht en na aansluiten heb ik het nog niet eens vijf minuten kunnen gebruiken. Hij verloor meteen zijn zuigkracht en werd ontzettend warm na aansluiten. Ik heb daarop even gewacht en op de site gekeken of dat normaal was, blijkbaar dus niet, na vijf minuten wachten heb ik weer geprobeerd en het probleem deed binnen half minuut zich voor.Maandag ochtend heb ik als eerst de klantenservice online gebeld en zij beloofde mij als het aan het product lag krijg ik een nieuwe, na aankomt in de winkel werd mij meteen verteld dat ik de doos open heb gemaakt en product hebt gebruikt. De doos was open voordat ik het product kreeg en wie geeft mij de garantie dat het product niet eerder is gebruikt geweest in de winkel. Ik ben in mooi praatje van u collega ingetrapt en nu moet

Wil graag een vergelijkbaar product wat goed werkt of een cadeau bon waardoor ik een ander product uit kan kiezen

Media Markt
    Beste meneer Awan,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik wil de klacht graag met u doornemen. Ik heb uw voicemail ingesproken met het verzoek of u mij wilt terug bellen zodat ik de klacht met u kan doornemen.Indien u liever heeft dat ik u terug bel verzoek ik u aan te geven wanneer u het best telefonisch kan bereiken.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Beste meneer Awan, Dank u voor het terug bellen. Zoals afgesproken leg ik uw klacht voor bij mijn collega's bij Media Markt België met het verzoek dat zij telefonisch contact met u opnemen. Wij vertrouwen erop dat Media Markt België uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dit natuurlijk graag van u.Met vriendelijke groet,
    Reza
    Ik heb net Dhr, Pakvis telefonisch gesproken en over mijn klacht wat duidelijkheid geboden. Hij beloofde mij dat hij de klacht bij de juiste personen zou neer leggen. Ik vertrouw erop dat media markt Nederland waar dan ook ter wereld een winkelketen heeft goede service levert, daar pleit ik voor. Ik ben ten goede vertrouw naar Media markt winkel gegaan en wil graag dat zo houden dus hopend op een positieve reactie en eventuele oplossing.Met vriendelijke groet,
    A. Awan
    Media Markt
    Beste meneer Awan, Bedankt voor uw reactie. Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Reza
    Geachte heer Pakvis,Ik vond het ontzettend goed dat u mijn klacht serieus nam en daarmee meteen te werk ging. U zou een voorbeeld functie moeten hebben binnen het bedrijf en zullen klanten erg tevreden bij u langs komen. Ik vind persoonlijk klachtenkompas erg goeie tool om aandacht te krijgen voor ons problemen. Nogmaals ik ben blij met de manier waar ik nu mee geholpen ben.Met vriendelijke groet,
    A. Awan
    Media Markt
    Beste meneer Awan, Bedankt voor uw positieve reactie, fijn om te vernemen dat alles naar wens is verlopen.Naar aanleiding van uw bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft vernemen we dit natuurlijk graag. U mag dit e-mailen naar klantenservice@mediamarkt.nlMet vriendelijke groet,
    Voorstel tot afsluiten.

Ook een klacht indienen over Media Markt?