Opgelost door Media Markt: Super slechte service. Geen nieuwe telefoon die niet eens 1 dag goed gewerkt heeft.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 196880
Gebruiker
K. Veldhuizen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren heeft mijn zoon een nieuwe mobiele telefoon gekocht t.w.v. 227 euro. Diezelfde avond bleek dat de telefoon telkens uitviel en weer opnieuw opstartte. Ook na een volledige systeem reset bleef het toestel dit doen. De volgende dag gelijk naar de Media Markt met het idee naar huis te gaan met een ander toestel. Maar helaas. Het toestel moet eerst opgestuurd worden (kan 2 weken duren) om er zeker van te zijn dat het defect niet door onszelf is veroorzaakt.

De oplossing

Zo snel mogelijk een ander toestel, liefst nog vandaag. Of gelijk geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    K. Veldhuizen
    Datum
    Zelf bij de MediaMarkt in Doetinchem langs gegaan en klacht uiteindelijk naar tevredenheid opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K. Veldhuizen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen