Klacht Media Markt: superslechte bereikbaarheid klantenservice

sita

Ik probeer al sinds di 26/01 de klantenservice te bereiken tot en met vandaag.
Sta ik ongeveer 20 minuten i/d wacht en krijg ik constant een bandje veel te druk je wordt zo geholpen vervolgens niks meer. en dat voor 3 dagen lang.

ik heb een aantal artikelen gekocht afgelopen maandag, die nog steeds in verpakking zijn en vandaag begint de 21% BTW korting begrijp ik dus wou ik vragen of ik de spullen kon terugbrengen of alleen met de bon de korting kon terugkrijgen en ze hadden kunnen informeren dat woavond de btwkortingactie is.

Media Markt
    Geachte mevrouw Toekoen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat u lang in de wacht heeft gestaan voor het bereiken van onze klantenservice. Door de aankondiging van onze BTW actie, welke sinds zondag avond bekend gemaakt is, nemen veel mensen telefonisch contact op met onze klantenservice. Tijdens uw aankoop, waarvan u aangeeft deze afgelopen maandag gedaan te hebben, was overal bekend dat de actie deze woensdag om 18.00 uur zou starten. Daarnaast is Media Markt Online uitgesloten van de laagste prijsgarantie. Om deze redenen kunnen wij u helaas niet tegemoet komen met het prijsverschil.

Media Markt Klantenservice
    sita
    als de btwactie sinds zondagavond bekend was had de verkoper me daarop kunnen attenderen afgelopen maaandagavond. Ik heb het ook niet gehad over online aankopen. Ik heb de spullen in de winkel gekocht en breng ze wel terug aangezien ik pas op de 3e dag van de te retourneren 14 dagen termijn zit. Erg spijtig dat Mediamarkt zo met zijn klanten omgaat.
    Media Markt
    Geachte mevrouw Toekoen,

Bedankt voor uw reactie. Aankopen welke in de winkel zijn gedaan komen inderdaad nog in een aanmerking voor de laagste prijs garantie daar u binnen de 14 dagen retourtermijn zit. Alle informatie hierover staat op onze website uitgelegd. Dit houd in dat u met uw aankoopbon terug naar de vestiging kunt.

Media Markt Klantenservice
    sita
    Ze hebben geen oplossing aangeboden, terugbrengen binnen 14 dagen is standaard las ik ook zelf op de bon.

sita

Ook een klacht indienen over Media Markt?