Klacht Media Markt: T lojkt wel of ik een boeman ben

Klachtnummer
# 450459
Gebruiker
Hay
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is.Ik had de controller van mijn drone stuk.Hem.naar heerlen gebracht 28 april. Nun3 juni licht hij daar toch in een rek en is hij niet verder gekomen. De klanten service snapt t ook niet. 10 keer gebeld. En hun een aantekening gemaakt .Toe ben ik terug naar mediamarkt gegaan en heeft een meisje van de balie hem weer aan geprecenteerd.Weer 2 weken later gebeld en nog niks .Van lief en leed heb ik een 2 de hand controller gekocht voor 100 euro Het is nu 6 weken geleden en nog geen vooruitgang. Mensen koop niet bij mediamarkt doe t niet .Ik ben toch niet meer gek groet hay van der sande

De oplossing

Maken en als t niet gaat wat weten laten en die 100 euro vergoeden van die nieuwe controller

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?