Klacht Media Markt: t.v gekocht met module werkte niet 2 andere modulen geruilt werkte ook niet t.v

ilano

bij media markt een t.v gekocht met module thuis geinstaleerd module werkt niet terug naar media andere module daar geprobeert op de zelfde t.v werkte niet module terug gegeven bij een andere zaak een module gekocht daar geprobeert werkte mee naar huis genomen in de t.v gedaan werkte niet op deze t.v t.v terug gebracht ik wilde mijn geld terug geen geld maar tegoed bonnen ik heb het niet breed ik kan mijn geld goed gebruiken ik zou graag mijn geld terug willen ik heb geen vertrouwen meer in media markt ik kan nu geen t.v kopen mvg w v vlijmen

ik zou graag mijn geld terug willen ik heb geen vertrouwen meer in media markt ik ben 3 dagen bezig geweest voor die t.v 3 dagen op en neer gereden telefoon onkosten anderhalf uur gebeld met samsung en dan nog zeggen de t.v is goed terwijl dat niet zo was heel veel gesprekken gevoerd ik wil geen tegoed bonnen maar wil mijn geld terug

Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw van Vlijmen,Bedankt voor het melden van uw klacht.Uw bericht dat geld teruggave bij retour niet mogelijk was verbaasde mij. Bij Media Markt is geld teruggave bij het retourneren van producten geen probleem indien deze voldoet aan de omruilvoorwaarden. Om die reden heb ik persoonlijk contact met de vestiging opgenomen.De service medewerker die u meerdere keren heeft geholpen heeft mij het volgende meegedeeld;
    - De bijgekochte module is preventief omgeruild tijdens uw eerste bezoek aan het service center
    - Gezien de omgeruilde module volgens u ook niet werkte heeft u deze geretourneerd, echter heeft de service medewerker u in kennis gesteld dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat de omgeruilde module ook niet werkt. Het is meer waarschijnlijk dat het probleem aan de betreffende provider ligt, bijvoorbeeld met het dekkingsgebied.
    - Bij uw derde bezoek wilde u de televisie retourneren. De service medewerker heeft tijdens controle van retourname krassen op de voet van de tv geconstateerd. Vanwege deze krassen voldoet uw product niet aan de omruilvoorwaarden en is deze uitgesloten van retour. Niettemin heeft de medewerker getracht een oplossing aan te dragen om uw teleurstelling te beperken. Vandaar is er besloten u een tegoedbon aan te bieden om u in de gelegenheid te stellen een andere televisie uit te kiezen.Vanwege deze aanvullende informatie vinden wij dat de vestiging naar alle redelijkheid heeft gehandeld. Indien u de omruilvoorwaarden wilt nalezen verwijzen wij u naar artikel 11 uit de algemene voorwaarden van Media Markt, te vinden in onze winkels en op www.mediamarkt.nl.
    Wij vertrouwen u voldoende te hebben geïnformeerd,Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?