Opgelost door Media Markt: Tablet 2 keer niet gerepareerd teruggekomen plus met extra krassen op het scherm

T.B

Ik heb een tablet ingeleverd bij mediamarkt met oplaadproblemen.
Deze is na 15 werkdagen teruggekomen van de reparatie, maar de probleem was niet gerepareerd en vanwege onzorgvuldigheid bij de reparatiecentrum kwam mijn tablet terug met erg veel krassen op de scherm.

Ik stond aan de balie met een niet gerepareerd toestel met extra schade. Dit is natuurlijk niet de schuld van de Media Markt, maar ik ondervind hier wel overlast van. De tablet is dus niet gerepareerd binnen 15 dagen en werd voorgesteld om het opnieuw te versturen. Ik ben hiermee akkoord gegaan.

Na 8 werkdagen is er vanuit de Media Markt op mijn verzoek een bericht verzonden naar de service center of de reperatie wat sneller kon.

Gisteren kon ik mijn tablet opnieuw ophalen. Dit had weer 15 werkdagen geduurd.
Wat blijkt gisteren. Mijn tablet is teruggekomen zonder reparatie van de scherm en de kras op de achterkant. 30 werkdagen aaneengesloten zonder enig keer gerepareerd isonredelijk lang met veel overlast

Media Markt treft geen blaam bij de niet gerepareerde toestel en de extra schade, dit is ontstaan door de service center dat begrijp ik. Maar Media Markt treft wel blaam als dit niet netjes wordt opgelost zonder dat ik er nog meer overlast van krijg.

Het is niet de schuld van de media markt, maar ook niet van de klant.
De toestel is in principe te lang achter elkaar weg voor reparatie nu, want het is tot nu toe geen een keer gerepareerd. Reparatie van scherm en de achterkant lijkt me ook een dure reparatie.

-Het is billijk ook gelet op de voorwaarden van Media Markt dat ik een nieuw tablet krijg (qua kosten lijkt me dit niet meer dan de reperatie)

De voorwaarden voor een deel van de aankoopbedrag lijkt mij ook geheel aan voldaan.
De reperatie zelf heeft immers onredelijk lang geduurd, omdat het nooit is gerepareerd. En ik heb er veel overlast van ondervonden, extra schade, veel wachtijd, 4 langkomen op vestiging zonder resultaat, niet teruggebeld etc.

Media Markt
    Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.Het is spijtig te vernemen dat u uw tablet na reparatie met schade retour heeft ontvangen.Na het lezen van uw klacht heb ik direct contact met Media Markt Amersfoort opgenomen en uw klacht bij hen voorgelegd.Media Markt Amersfoort neemt uw klacht in behandeling en zal op korte termijn contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Beste heer/mevrouw, Ik heb van Media Markt Amersfoort vernomen dat er contact met u is opgenomen en er een oplossing is gevonden voor uw klacht.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    T.B
    Beste,Ik heb dezelfde dag tel. contact gehad met de mediamarkt amersfoort. De leidinggevende van de service balie zou me bellen, maar heeft dit niet gedaan. De medewerker van de service balie gaf aan dat de engie oplossing weer opsturen was. Hij gaf ook aan dat de leidingevende van de servicebalie en directeur al na huis was. Ik ben toen na de mediamarkt gegaan. Dit bleek dus niet waar te zijn.De filiaal manager is erbij gehaald en die heeft me een nieuw tablet aangeboden. Heel net.

T.B

Ook een klacht indienen over Media Markt?