Opgelost door Media Markt: tablet na reparatie nog steeds ondeugdelijk, maar moet weer opgestuurd worden ter reparatie

Klulitmans

Mijn Samsung P3110 Galaxy Tablet deed niets meer en kon ook niet worden opgeladen, binnen de garantieperiode. In mei jl. is het apparaat ter reparatie aangeboden, maar blijkbaar niet gerepareerd want nog steeds heb ik dezelfde problemen. D.d. 13 juni jl. ben naar de vestiging in Eindhoven gegaan, maar de klantenservice wil het apparaat opnieuw ter reparatie laten aanbieden. Ik heb geen vertrouwen meer in deze tablet en vraag me af waarom de reparatie nu wel zou slagen, als het de eerste keer niet is gelukt. Bovendien ben ik het apparaat dan weer een periode kwijt en ook de betaalde spellen erop gaan weer verloren. ****** *** *********** heeft mij telefonisch verteld d.d. 14 juni jl. dat de procedure binnen Media Markt is om een product tot 3 keer toe voor reparatie aan te bieden. Ik ben het daar niet mee eens en hoef me niet te conformeren aan het beleid van een winkel. Ik heb te maken met de Nederlandse wet op dit gebied (consumentenaankoop).

Mijn aankoopbedrag retour nu het vertrouwen in deze tablet verdwenen is. Ontbinding van de koopovereenkomst dus.

Media Markt
    Geachte mevrouw Kluitmans,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen. Tijdens het gesprek heb ik u enige uitleg en toelichting gegeven over de werkwijze van Media Markt.Daarnaast heb ik uw klacht voorgelegd bij Media Markt Eindhoven met de kanttekening over uw opvatting van uitspraken welke zijn verricht tijdens de inname van uw tablet bij de eerste reparatie.Media Markt Eindhoven neemt spoedig contact met u op om de klacht verder met u door te nemen.Wij vertrouwen er op dat Media Markt Eindhoven uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Klulitmans
    Hr. Pakvis. Volgens mij is met u afgesproken (telefonisch) dat Mediamarkt Eindhoven mij terug zou bellen. Ik heb echter alleen een schriftelijke reactie ontvangen van de heer ****** *** ************, dit n.a.v. mijn brief. Ik wil graag een bevestiging dat dit de laatste keer zal zijn dat ik de tablet ter reparatie moet aanbieden .Ook wil ik gecompenseerd worden voor het opnieuw moeten aankopen van spellen, zoals voorheen niet gebeurd is. Bovendien is de tablet nu al bijna 2 maanden onbruikbaar.
    Klulitmans
    Zojuist heeft de heer ****** * ************ mij teruggebeld. Dat was een vervelend gesprek, zoals gewoonlijk. Dat begint met: ik moest u terugbellen en dan wacht hij af. Ik verwacht dat hij mij iets te zeggen heeft, maar dat is hij duidelijk niet van plan. Hij belt mij met tegenzin op en dit laat blijken aan mij, als klant. Hij zegt dat hij niets te maken heeft met wat u met mij heeft besproken. Hij sluit ook niet uit dat ik het apparaat nog vaker ter reparatie zal moeten aanbieden. Service ?!
    Media Markt
    Geachte mevrouw Kluitmans, Bedankt voor uw reactie.Spijtig te vernemen dat u het aangegeven gesprek als vervelend heeft ervaren. Dit was niet het doel van dit gesprek.
    Ter verbetering neem ik uw reactie door met Media Markt Eindhoven. Welgemeende excuses voor het ongemak.Afgezien daarvan verzoek ik u de tablet aan te bieden voor reparatie. Zodra u deze ter reparatie aangeboden verzoek ik u een bericht te plaatsen in deze klacht zodat ik deze reparatie persoonlijk voor u kan volgen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Klulitmans
    Inmiddels zijn we opnieuw naar de Mediamarkt in Ehv geweest, om (volgens uw voorstel) nogmaals de tablet aan te bieden ter reparatie. De medewerkster wilde eerst proberen of het probleem niet lag aan de kabel/stekker. Zij gebruikte hiervoor een nieuwe, uit de verpakking. Dit bleek inderdaad de oorzaak te zijn. Waarom is dit niet direct (de andere keren) geprobeerd ? Dit scheelt u en mij (en de reparatiedienst) immers tijd, geld en moeite. Ik wil u danken voor uw begrip en interventie ! m.vr.gr

Klulitmans

Ook een klacht indienen over Media Markt?