Opgelost door Media Markt: tablet retourneren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 135132
Gebruiker
Suzan020
Datum
11 reacties

Details

Klacht

Ik vindt het heel erg jammer dat er geen mogelijkheid is om een tablet te retourneren.
Ik heb de 22e een Galaxy Tab E gekocht maar vindt de kwaliteit erg beneden peil wilde hem ruilen voor of een duurdere of andere laptop desktop etc.

Maar dat is dus niet mogelijk ik zie het probleem niet dat als een apparaat weer terug gezet wordt naar de fabrieks instellingen kan deze toch weer gewoon verkocht worden.

En nu zit ik dus met een tablet in mn maag waar ik niet tevreden mee ben.

Jammer want vind mediamarkt toch een van de fijnere winkels.

Gewenste oplossing

Retourneren
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

11 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend om te vernemen dat uw tablet niet naar wens is.

    Graag willen wij uw klacht bij de juiste persoon voorleggen. Vriendelijk verzoek ik u daarom om aan te geven bij welke vestiging u de tablet heeft aangeschaft.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Suzan020
    Datum
    Ik heb deze bij de mediamarkt aan de zuidermolenweg 20 in Amsterdam
  3. Auteur
    Suzan020
    Datum
    Dank u wel dat u hierna wil kijken
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam West met het verzoek contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  5. Auteur
    Suzan020
    Datum
    Geachte heer Pakvis,

    Hartelijk bedankt voor uw hulp ik wacht het telefoontje af.

    Met vriendelijke groet,

    Suzan Handl
  6. Auteur
    Suzan020
    Datum
    Helaas nog geen telefoontje gehad dus.........
  7. Auteur
    Suzan020
    Datum
    Ik denk dat het telefoontje niet/nooit gaat komen.

    Dus op zoek naar een andere winkel waarbij het wel mogelijk is om iets te ruilen als je er niet tevreden mee bent.
    Ondertussen met een tablet in je maag blijven zitten.
  8. Auteur
    Suzan020
    Datum
    Niks vernomen van mediamarkt
  9. Auteur
    Suzan020
    Datum
    Gisteren een heel vriendelijk telefoontje gehad mag hem vandaag omruilen.
    Alvast bedankt.
  10. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Goed om te vernemen dat er contact met u is opgenomen.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  11. Auteur
    Suzan020
    Datum
    Ben vandaag geweest en ben heel vriendelijk geholpen heb helaas geen nieuwe keuze kunnen maken maar heb 2 giftcards gehad zodat ik later een nieuwe keuze kan maken.

    Bedankt Edith en Mediamarkt

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen