Klacht Media Markt: Te dure laptop komt niet eens aan.

Hamertje

Laptop besteld uit duurdere prijsklasse. Het zou de volgende dag in huis zijn. Dit is hij niet. aangezien het een zondag was had ik me er bij neergelegd dat het dan wel eens eens maandag zou kunnen worden. Maar nee niet eens een verzend bevestiging, dus ga ik bellen. Na 45 min wachttijd aam de telefoon spreek ik eindelijk een medewerker. Ik vertel haar wat er aan de hand is, we maken samen de afspraak dat het dinsdag in huis is. Maar helaas geen verzend bevestiging. De volgende ochtend bel ik weer. Dit maal 35 min aan het wachten, wederom wordt er een afspraak gemaakt dat ik die dag voor 5 uur terug wordt gebeld. Deze afspraak kwamen ze niet na! Dus ik bel savonds rond 7 uur weer terug. Weer 45 min wachten aan de telefoon. Maak wederom de afspraak dat hij morgen in huis is! En dat ik gebeld en gemaild wordt over de status hiervan! Het is inmiddels al dinsdag en heb de laptop nodig voor een klus. Een dag later weer geen verzend bevestiging. Ik krijg steeds de smoes van een storing. Maar na 3x bellen zou je toch denken dat er gas gegeven wordt op je toch eigelijk nog veel te dure product. Tot op heden is hij niet aangekomen! Ik raad niemand deze winkel meer aan, de servive is waardeloos en alle medewerkers tonen weinig sympathie voor het probleem en lijken allemaal volgens het zelfde bel script te handelen. Als ik vraag om een mannager belt die niet terug. Ik ben iedere keer netjes geweest tegen de medewerker dus waar ik het aan te danken heb weet ik niet.

De laptop moet vandaag worden verstuurd, en afspraken moetten worden nagekomen door medewerkers.

Ook een klacht indienen over Media Markt?