Klacht Media Markt: Te duur uitgevallen scherm reparatie.

Klachtnummer
# 161429
Gebruiker
Maarten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door mijn eigen foutje is het scherm van mijn Samsung galaxy s 4 kapot gegaan. Met de commercial va media markt in mijn achterhoofd heb ik media markt gebeld of een scherm reparatie voor mijn toestel mogelijk was diezelfde dag. Met een positief antwoord en de mededeling dat dit vanaf 69.00 euro gerepareerd zou kunnen zijn. Ben ik naar de media markt gegaan en heb ik mijn toestel afgegeven voor reparatie.
Na afhalen van het gerepareerde toestel heb ik uiteraard moeten betalen. Maar dit was geen 69 euro maar Maarliefst 158.99 dus bijna 90 euro duurder dan dat mij is voorgespiegeld. Zonder enige vermelding van te voren! Al had ik dit geweten had ik mijn toestel niet laten repareren en had ik een nieuw toestel gekocht.
Mijn telefoon is deze reparatie vanwege de leeftijd van het toestel nooit waard geweest. Ik voel me dan ook niet serieus genomen Door de medewerkers van media markt. Na thuiskomst gebeld naar media markt hoorn. Werd me verteld dat ik zelf naar de kosten. had moeten vragen

De oplossing

Het liefst draai ik de reparatie terug en wil ik mijn geld terug of financieel gecompenseerd worden. Contract is niet van toepassing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend dat u in de veronderstelling was dat u een ander bedrag moest betalen voor de scherm reparatie. Zoals telefonisch besproken is in het eerste telefoongesprek dat u heeft gehad met Media Markt Hoorn expliciet het bedrag besproken, hierom kunnen wij u niet tegemoet komen in de kosten.

    Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen