Klacht Media Markt: Te laat, zonder enig bericht

Klachtnummer
# 275840
Gebruiker
Ymb88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vaatwasser besteld, levering zo tussen 13:00 en 15:00 zijn. En ze zijn er 15:25 (dit moment nog steeds niet. Klantenservice gebeld van mediamarkt en deze konden de bezorgers niet te pakken krijgen. Hierdoor lopen mijn afspraken uit.

De oplossing

Als je te laat bent, (kan gebeuren) Laat het dan je klant voor het einde van de levertijd te weten komen door een telefoontje.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het erg vervelend te vernemen dat uw bestelling later dan gepland is afgeleverd bij u thuis. Hiervoor onze welgemeende excuses. Wij nemen uw feedback serieus en hopen dat wij dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen