Klacht Media Markt: Te lang gewachten en elk keer andere informatie.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 320345
Gebruiker
ArnhemNaarDuiven
Datum
2 reacties

Details

De klacht

:
Klacht en bezwaar.
Op 26-07-2018 is mijn kapote TV opgehaalt door CE REPAIR bij mijn huis.
Na 10 dagen krijg ik te horen dat mijn TV niet in staat is om te repareren.
Om deze reden; externe referentie: DVL28470102 . Uw toestel kan, i.v.m. het niet beschikbaar zijn van de onderdelen en/of om economische reden, niet worden hersteld. Fabrikant OK heeft akkoord gegeven op de aanvraag tot creditering bij MediaMarkt.
Ik ben meerdere keer naar MediaMarkt Duiven geweest voor meer informatie,maar krijg elkeer tehoren dat ze geen bericht hebben ontvangen van CE Repair, terwijl CE Repair alle procedure wel in orde hebben gedaan en dat ze vanaf 03-08-2018 al een bericht hebben gestuurd naar MediaMarkt.
Op 27-08-2018 heb ik MediaMarkt gebeld om te vragen of ze meer weten en wat ik moet doen. Maar krijg te horen dat mijn TV nog steeds aan het repareren is dat ik moet nog wachten op hun berichten, daarna heb ik CE Repair gebeld en ze zeggen dat alles is al doorgegeven aan MediaMarkt.
Vandaag 30-08-2018 ben ik weer naar MediaMarkt Duiven geweest voor mijn creditering of een TV met de zelfde waarde kon krijgen. Maar wat krijg ik te horen van hun dat niets is geregeld, dat een derde partij (bedrijf IMTRON) niet of geen antwoord heb gegeven via mail, dus MediaMarkt vraag aan mij om weer wachten tot dat ze iets meer weten.
Wat ik weet uit deze situatie is dat ze elkaar de schuld geven en mij laten wachten. Nu is met MediaMarkt en deze derde partij IMTRON waarvan ik geen info. heb.
Ik hoop hier mee voldoende te hebben informeert.

De oplossing

Sneller service zonder smoesjes of doorwijzing.
Ik wil snel mogelijke weer een TV thuis hebben.Speciaal voor mijn kinderen die al 1 maand lang geen TV hebben gezien en console gespeeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de garantieafhandeling van uw televisie. Aangezien de reparatie reeds in behandeling is bij MediaMarkt Duiven hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd en hen verzocht contact met u op te nemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
  2. Auteur
    ArnhemNaarDuiven
    Datum
    Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn probleem. niet eens een mail of bel of postbrief.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ArnhemNaarDuiven
Datum
Uiteindelijke oplossing
nog steeds geen antwoord. geen reactie van MediaMarkt. dus geen tv thuis
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen