Klacht Media Markt: Te late levering

Karen

Afgelopen maandag heb ik online een e-reader besteld in de hoop dat deze zoals aangegeven op de website de volgende dag aan huis bezorgd zou worden. Helaas was dit niet zo. Na 2 dagen thuis te zijn gebleven op de bezorg-tijden aangegeven bij PostNL kwam het paketje 2 dagen niet aan. Vanavond vertrek in naar mijn woonplaats in het buitenland en zullen mijn familieleden kosten moeten maken om de e-reader per post naar mij toe te sturen, of ik zal nog 7 maanden moeten wachten voor ik de e-reader kan gebruiken. Erg teleurstellend na de veelbelovende 1 dag levertijd die geclaimd wordt door Mediamarkt. Dit doe ik niet meer.

Ik zou graag de e-reader opgestuurd willen krijgen naar mijn adres in Dubai.

Media Markt
    Geachte mevrouw van Diesen,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Online.Uw klacht zal door een medewerker van Media Markt online in behandeling worden genomen.
    Zij zullen inhoudelijk reageren op uw klacht of eventueel contact met u opnemen wanneer er aanvullende informatie nodig is.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    Media Markt
    Geachte mevrouw van Diesen, Ik heb van mijn collega vernomen dat zij u telefonisch hebben benaderd maar u niet konden bereiken.Zij hebben u hierdoor een reactie gegeven via de e-mail.Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt