Klacht Media Markt: te late levering

Marceldutchie

Ik bestel een product op 23 mei om 20.48 uur waarbij vermeld is op de site en in mijn opdrachtbevestiging per mail:"Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis". Toen ik 24 mei geen Track en Trace code ontving heb ik om 9.00 uur gebeld met de klantenservice (dhr R. de Jong) die aangaf dat het op 25 mei of later geleverd zal worden omdat ze het druk hebben ivm actieweken. Mijn vrije dag is 24 mei en ik had zeker niet bij Mediamarkt besteld als ik dit geweten had.

Zo snel mogelijk mijn geld terug. En stoppen met oneerlijke handelspraktijken.

Marceldutchie
    Ik heb reactie gekregen van Mediamarkt waarin ik de schuld krijg van het niet lezen van kleine lettertjes: gedurende actieperiodes moet ik rekening houden met een afwijkende levertermijn. Mijn reactie hierop was: "Nee, jullie dienen er rekening mee te houden. Ik weet niet wanneer jullie actieperioden hebben en dit is een webshop. Maak geen beloften om daarna naar kleine lettertjes te gaan verwijzen. Bedankt voor de reactie, deze wordt meegenomen door de Consumentenbond."
    Media Markt
    Geachte heer Dutchie,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat de levering van uw bestelling een vertraging opgelopen heeft. Hiervoor onze excuses.

U geeft aan dat u inmiddels per mail een reactie heeft ontvangen naar aanleiding van uw klacht via Thuiswinkel. Media Markt heeft een leveringsplicht van binnen 30 dagen nadat de bestelling geplaatst is. Dit staat ook in de algemene voorwaarden. Uiteraard doet Media Markt altijd haar uiterste best om uw bestelling de volgende dag te kunnen leveren. Helaas is dit in uw geval niet gelukt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Marceldutchie
    Oneerlijke handelspraktijken. Beloften die groots worden aangegeven niet nakomen en dan verwijzen naar kleine lettertjes en algemene voorwaarden. Dit is geen klantenservice. Ik zal het produkt weigeren en zal niets meer bestellen. Dit zijn luie reacties van jullie kant.
    Media Markt
    Geachte heer Dutchie,

Bedankt voor uw reactie. Media Markt vind het uiterst vervelend dat uw bestelling niet de volgende dag uitgeleverd is. Maar zoals in mijn eerdere berichtgeving dienen wij uw bestelling binnen 30 dagen uit te leveren. Het is dan ook jammer te vernemen dat u de bestelling niet meer in ontvangst zult nemen. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Marceldutchie
    Mijn gewenste oplossing was zsm geld terug krijgen. Daar zijn ze in hun antwoord niet op ingegaan. Ze lijken klachten op automatische piloot te beantwoorden. Zeer jammer.

Marceldutchie

Ook een klacht indienen over Media Markt?