Opgelost door Media Markt: Te veel reparaties geen nieuw toestel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185845
Gebruiker
Daan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al 1.5 maand bezig met mediamarkt en samsung over een toestel die het niet doet en pas 3.5 maand oud is!! Laten maken via mediamarkt bij dynafix en nog steeds niet goed werkend. 1x via samsung bij dynafix en nog niet werkend en los scherm als extra terug. Weer via samsung bij dynafix en glas nog steeds los en niet werkend. Glas laten maken bij samsung service punt in Schiedam maar hij werkt nog niet. Contact gehad met mediamarkt en die mevrouw zei dat ik echt recht heb op een nieuwe. Alles gestuurd aan papieren en filmpje van het mankement en nu krijg ik weer te horen dat ik weer naar mediamarkt moet komen om hem weer in te leveren en op te sturen!! Dit is echt veel te gek vind ik als je een nieuw product koopt ga je er ook vanuit dat ie werkt lijkt mij.

De oplossing

Omruilen voor een nieuwe goedwerkende telefoon!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Daan
    Datum
    Klantenservice is alleen behulpzaam als je de juiste treft zoal anke van de veen. Vandaag super geholpen door marcella ronde van mediamarkt Rijswijk!! Waren alle medewerkers maar zo behulpzaam.
  2. Auteur
    Daan
    Datum
    Nieuw toestel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen