Klacht Media Markt: Technische storing: geen levering of informatie

W.

Maandag 05 mei 2014 heb ik online een voorradige koptelefoon besteld en betaald. Echter nooit een bevestigingsmail ontvangen van deze aankoop. Hierop contact gezocht d.m.v. het online contactformulier.

6 mei ontving ik rond 12:00u een email dat door een technische storing in de orderverwerking mijn bestelling niet uitgeleverd kon worden, en de email met aankoopbon nog niet verzonden was.

7 mei rond 14:00 kreeg ik vaag antwoord via het ticketnr op mijn vraag (dd 5 mei) . Er werd met geen woord gerept over een storing.

Uiteindelijk heb ik op 8 mei met de klantenservice gebeld om te annuleren. Wat niet heeft gebaat, vanwege de storing kon de medewerker niet bij de bestelgegevens komen. Blijkt dat deze storing al sinds vorige week aan de gang is en schijnbaar willekeurig mensen uitkiest. Daarnaast is er ook geen zicht op wanneer dit allemaal wordt opgelost.

Ik had verwacht met het credo "voor 22u besteld morgen in huis" wel op tijd te zijn voor moederdag. Ik haal mijn cadeau elders.

Koop ontbinden en geld retour.
Nu moet ik de koptelefoon bij een andere winkel halen en het bestelde retourneren. In die ongemak heb ik niet zoveel zin. Ik wil bij voorbaat mijn aankoop annuleren, de koop ontbinden en mijn geld retour.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Wu,Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u de welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    W.
    Inmiddels heb ik een email ontvangen met toezegging van restitutie. Echter nog steeds niet duidelijk wanneer dat zal plaatsvinden, gezien het nog voortdurende storing. Dit probleem lijkt alleen maar groter te worden, andere consumenten zouden erop attent gemaakt moeten worden. Niets is zo vervelend als betalen voor een product wat niet geleverd wordt, om vervolgens alweer lang te moeten wachten op de terugstorting van verrichte betaling.
    Geachte heer/mevrouw Wu,
    Bedankt voor uw reactie. Inmiddels bent u geinformeerd over de oplossing van uw bestelling. Wij bieden nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Beste mevrouw Van Swieten,
    Zoals ik in mijn vorige reactie reeds aangaf, is er op dit moment een oplossing voorgedragen, echter is deze nog niet uitgevoerd.
    Ik wacht tot ik daadwerkelijk mijn geld op mijn rekening heb ontvangen alvorens deze klacht af te sluiten.
    Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Wu,Hartelijk dank voor uw reactie. Zodra uw uitbetaling is voltooid, verzoeken wij u vriendelijk de klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    W.
    De klantgerichtheid en afhandeling van probleem van begin tot eind hadden allemaal veel vlotter en netter kunnen zijn. Ik ben blij dat ik deze klacht kan afsluiten, want deze ervaring heeft mij een slechte nasmaak bezorgd.

W.

Ook een klacht indienen over Media Markt?