Klacht Media Markt: tegoedbon

Klachtnummer
# 95679
Gebruiker
mapost
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik kreeg op 26-12-2014 een waardebon via de email ter waarde van 100 euro te besteden bij de mediamarkt
wij blij afgelopen weekend naar een vestiging om hem te besteden,krijgen we te horen at hij niet geldig is
hoe kan dit
er staat een barcode op enz
dan graag een officiele kadobon op sturen

De oplossing

een officielebon toesturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Postma,Bedankt voor het melden van uw klacht. Gister heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen en aangegeven dat ik de authenticiteit van de e-mail intern ga controleren.Zodra ik de nodig informatie heb ontvangen informeer ik u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Postma, Helaas kan ik u bevestigen dat de naar u verstuurde e-mail niet vanuit Media Markt is verstuurd. Deze actie is helaas niet echt.Ervan uitgaande u voldoende e hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen