Klacht Media Markt: Telefonisch contact - wachttijd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 128025
Gebruiker
sph
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Om verschillende redenen betreft verzekering van een produkt wat hier verder niet relevant is heb ik met een aantal filialen van de Mediamarkt moeten bellen. Bij geen van deze filialen werd de telefoon binnen 10 min opgenomen en bij 1 filiaal na dik 20 minuten nog niet. Wat mij een hele logische stap lijkt gezien het aantal klachten gerelateerd aan deze ergernis is een vermelding van het aantal personen in de wacht. Deze oplossing lijkt mij echter zo voor de hand liggend dat dit mij de indruk wekt dat de telefoon alleen opgepakt word als een medewerker daar zin in heeft.

Gewenste oplossing

Vermelding aantal wachtenden in de rij bij bellen met Mediamarkt
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat telefonisch contact moeilijk te leggen is met verschillende vestigingen. Excuses voor het ongemak.

    Ik kan u melden dat Media Markt werkt aan een oplossing om telefonische bereikbaarheid te verbeteren. Ik kan u daar op dit moment geen inhoudelijk informatie over bieden, echter verwachten wij in de nabije toekomst u sneller te woord te kunnen staan. Wij nemen uw klacht ter verbetering mee.

    Kan ik u nog dienen door u in contact te brengen met een Media Markt vestiging?

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    sph
    Datum
    Geachte heer Pakvis,
    In contact brengen met een MediaMarkt vestiging is niet nodig.
    Alles is nu geregeld via een derde partij.
  3. Auteur
    sph
    Datum
    Het gaat mij trouwens niet om het sneller te woord staan zoals u beloofd, maar om transparantie naar de klant toe. Heeft het nut nog een half uur te wachten of kan ik beter later terugbellen?
    Een servicemedewerker van de MM in mijn woonplaats probeerde ook naar de betreffende vestiging te bellen maar dat lukte ook niet. Toen ik vroeg waarom er niet intern gebeld kon worden bleek dat te liggen aan het feit dat MM franchise is. Sales / After sales verhouding 200% / 0%
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Spijtig te vernemen dat deze indruk is ontstaan.

    Ik ben het met u eens dat het nuttig is om een indicatie te krijgen als beller hoelang de wachttijd ongeveer is, zodat u kan beslissen om te wachten of later terug te bellen. Er wordt momenteel gewerkt aan de verbetering van de telefonische bereikbaarheid.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  5. Auteur
    sph
    Datum
    Een -1 gezien het feit dat u aangeeft dat er momenteel aan bereikbaarheid gewerkt wordt, terwijl u al sinds 07-2012 op vergelijkbare klachten reageert. Dat dit probleem nu minimaal dik 3 jaar later nog loopt bewijst hoe log Mediamarkt is.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen