Klacht Media Markt: telefonisch niet bereikbaar

Klachtnummer
# 44398
Gebruiker
Kelly
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een defect van een koelvries combinatie. Online gezocht en iemand van de online service netjes aan de telefoon gehad. Echter moet ik zelf met de vestiging bellen waar ik het product gekocht heb. Echter zijn we nu een uur verder heb wel iemand aan de lijn gehad maar werd door verbonden en na 18min in de wacht kreeg ik een ingesprek toon. Nu sta ik wederom al 14min in de wacht en nog steeds niemand aan de lijn.
Conclusie slecht bereikbaar !!!!!

De oplossing

Een montuur die mijn koelkast komt maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Speelman,Zoals telefonisch besproken heb ik contact opgenomen met mijn collega's van Media Markt Alexandrium.
    Zij zullen u zo spoedig mogelijk bellen. Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen