Klacht Media Markt: telefoob

Klachtnummer
# 491512
Gebruiker
Eg2001
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb mijn telefoon in januari gemaakt vanwege een gevalle telefoon mij werd er vertelt dat ik een jaar gerantie had op mijn Iphone 11, ik ben daarna naar media markt gegaan. alles netjes betaalt. 4/5 maanden later deed mijn telefoon gek, ik dacht dat het door de upgrate kwam wat eerst zo ook was. Daarna bleef mijn telefoon maar steeds vastzitten, ik ben terugegaan naar mediamarkt met bon en al blijk ik maar 6 maande gerantie te hebben op mijn iphone 11 wat ik super vervelend vind nu. ik loop nu met een kapotte telefoon en ik dacht juist dat ik terug kon gaan met mijn telefoon zodat het gemaakt zou kunnen worden. Er word vaak verkeerde infomatie geven naar klante toe want dit is niet mijn eerste keer.

De oplossing

ik wil graag meer infomatie over de gerantie wat ik hoor te krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen