Klacht Media Markt: Telefoon 4de keer kapot

Klachtnummer
# 47096
Gebruiker
Maarten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mediamarkt,
Ik heb anderhalf jaar geleden een samsung galaxy xcover s5690 bij jullie gekocht,
Dit is al de 4de keer dat hij kapot is door interne schade.
Ik wil mijn geld terug, kan dat?

Mvg, maarten

De oplossing

Geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Peeters, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u gebeld en samen met u de klacht doorgenomen. Zoals afgesproken heb ik contact opgenomen met Media Markt Roermond en heb verzocht om contact met u op te nemen. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Roermond uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag.Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Peeters,Mijn collega van Media Markt Roermond heeft gemeld dat uw klacht inmiddels is afgehandeld. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland