Klacht Media Markt: Telefoon abonnementen

Klachtnummer
# 163024
Gebruiker
Khadija
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb dus een iPhone 6 besteld zondag maar is nog steeds niet binnen gekomen terwijl het nu inmiddels woensdag is en ik wil het graag annuleren

De oplossing

Ik zou het graag willen annuleren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Graag zou ik van u vernemen wat het ordernummer is van uw bestelling. Zodra ik deze van u ontvang kan ik uw klacht inhoudelijk bekijken.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen