Klacht Media Markt: Telefoon al 3 maanden bij de reparatie

Floor

In november een Sony xperia z3 compact aangeschaft met het verlengen van mijn abonnement. Dit heb ik bij de media markt te Arnhem gedaan. Het scherm is uit zichzelf gesprongen en dus opgestuurd, eerste keer factuur van €284,50 niet akkoord gegaan. Contact met Sony opgenomen krijg het vergoed nogmaals opgestuurd maar krijg alsnog een factuur van €184,50 toegestuurd (raar zelfde klacht, ander bedrag??). Benadrukt dat Sony het vergoed, dit klopten hier hadden ze overheen gekeken. Nu 3 maanden lager nog steeds jij de reparatie, niet bekend wanneer ik het toestel retour ontvang aangezien het toestel op de vestiging retour was maar er ontdekt werd dat er nog meer gemaakt moest worden. Als compromis kon ik een leentoestel krijg maar daar moest ik dan wel borg voor betalen, belachelijk. Ik schaf geen toestel aan om 3 maanden op de reparatie te laten liggen. Het jammere vind ik dat ik alle elektronica aanschaf bij deze winkel en nooit problemen heb gehad, tot nu toe helaas.

Ik zou graag een nieuwe Sony Xperia Z3 compact of een toestel met de zelfde waarde ontvangen, dit zodat ik het toestel direct in gebruik kan nemen. Het toestel kom ik dan zsm ophalen, en dan kan ik eindelijk gebruik maken van een telefoon die gelijkwaardig is aan mijn abonnement.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat er onduidelijkheden en vertragingen zijn ontstaan bij het herstellen van uw telefoon. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Arnhem heeft u inmiddels een schrijven verstuurd als reactie op deze klacht.

Media Markt Arnhem doet haar best uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.

Floor
    Dank voor de reactie. Het klopt dat media markt er mee bezig is. Alleen ik krijg geen antwoord als ik een nieuw toestel of prijs gelijkwaardig toestel vraag. Het toestel was eindelijk vorige week op de vestiging maar terug gestuurd naar de technische dienst omdat er sommige dingen binnen de garantie vallen die normaal er niet binnen vallen. Dus is nu weer terug gestuurd, snap dat het niet in 1 dag kan maar 3 maanden? Dus mijn vraag is is het mogelijk dat ik zsm een nieuw toestel kan ophalen ?

Bedankt voor uw reactie.

Uw telefoon is inmiddels hersteld en is naar verwachting vrijdag terug bij Media Markt Arnhem. Uiteraard ontvangt u direct bericht zodra Media Markt Arnhem uw telefoon heeft ontvangen.

Graag zien wij uw reactie tegemoet zodra u de telefoon in goede staat heeft ontvangen.

Geachte mevrouw,

Media Markt Arnhem heeft aangegeven dat uw telefoon kosteloos is hersteld en dat u deze gister heeft afgehaald.

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en de afhandeling van de klacht met u doorgenomen. Ook via deze weg wil ik u nogmaals de welgemeende excuses aanbieden voor de duur van het herstellen van uw telefoon.

Wij wensen u veel zorgeloos plezier met uw Sony Xperia Z3.

Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?