Klacht Media Markt: Telefoon gekocht om ruim drie uur geduurd om alles over te zetten.

Klachtnummer
# 423458
Gebruiker
Welbevinden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zaterdag wil ik mijn mobiele contract overzetten naar een andere provider en heb ik een iphone gekocht. Om 14:15 zijn we begonnen met het in te regelen. Het systeem liet ons elke keer in de steek en na een uur alleen maar de inphone gekocht om het thuis zelf te regelen. Ik had de service gekocht dat zij alles aan de servicebar voor mij alles zouden overzetten. De verbinding was helaas zo traag ( door de drukte van aantal klanten???) dat ik pas na vier keer terugkomen om 19:00 mijn telefoon weer in mijn handen had. Personeel zeg ik niets over, was supervriendelijk. Ik stoor mij aan de technische service en onbereikbaarheid van diensten die het op zaterdag zouden kunnen oplossen zoals een provider :( Ik vind dit echt iet kunnen.....

De oplossing

Graag een compensatie. Betaal al 35 euro voor een service die ik niet als service ervaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?