Opgelost door Media Markt: Telefoon ongerepareerd wegens "vochtschade"?

Dinler

Begin september samsung s3 mini voor de tweede keer naar de mediamarkt gebracht.Hiervoor had ie in mei dezelfde problemen: Homeknop leek ingedrukt te zijn waardoor de apphistorie steeds zichtbaar werd. Daarbij bleef het licht steeds aan waardoor de batterij snel leeg raakte. Hij is toen gerapereerd. Enkele weken na de eerste reparatie deedie het weer. En fin... begonnen de problemen zich opnieuw te tonen. In september toch maar naar de mediamarkt noord gegaan en vermeld dat ik weer dezelfde problemen heb, Na 5 weken krijg ik een totalloss verklaring door vochtschade?!?! Ik wist niet wat ik zag . Mijn telefoon heeft altijd in een (ja hoor gewaarmerkt) hoesje van 25 euro gezeten. Altijd zuinig op geweest. Vertelt de mederwerker mij dat het door luchtvochtigheid kan komen? Pardon?! Is zo'n dergelijk telefoon niet gemaakt om ermee te bellen in Nederland? Ik weet zeker dat die telefoon geen vochtschade heeft en wil het hier niet bij laten zitten. ik vind het echt onrechtvaardig!

Ik wil graag geld terug. Deze telefoon is 7 maanden oud. Tijdens ons tweede bezoek bij mediamarkt heeft de manager ons mooi overgehaald om een nieuw telefoon te kopen en vervolgens als de samsung s3 mini gerepareerd zou zijn, de telefoon te verkopen op marktplaats. Well done! Ik had de s3 voor 100 euro kunnen verkopen, waardoor ik van dat bedrag kon afgaan. Naast dat ik wiskunde student ben, ben ik genoodzaakt een telefoon te hebben voor mijn studie!

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Akyar, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.Vervelend om te horen dat uw telefoon niet goed functioneert en dat de reparateur heeft vastgesteld dat het defect door vochtschade wordt veroorzaakt terwijl u dit niet had verwacht. Zojuist heb ik uw klacht voorgelegd aan de afdeling service van Media Markt Amsterdam Noord. ZIj hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen contact met u op om de klacht af te handelen. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Amsterdam Noord uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Dinler
    Ik vind het niet netjes hoe jullie omgaan met mijn klacht. Ik heb alleen een mail gehad dat mijn reactie is doorgestuurd naar de Technische Dienst. Daarna een mail gehad dat mijn telefoon is af te halen. Uiteraar ongerepareerd! Heel Jammer, ik had toch een hele andere reactie van MediaMarkt verwacht. We kopen al onze electra daar en waren tot deze situatie heel tevreden. Maar hoe jullie tot nu toe omgaan met onze klacht vind ik verre weg van goed:
    Media Markt
    Geachte mevrouw Akyar, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de manier waarop uw klacht is afgehandeld. Ik heb uw reactie voorgelegd aan de verantwoordelijke voor de service afdeling van Media Markt Amsterdam Noord en verzocht om contact met u op te nemen om de afhandeling van de klacht met u te bespreken. Ik verneem graag van u zodra er contact is geweest met Media Markt Amsterdam Noord. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Dinler
    Al met al, is mijn telefoon TOCH gerapereerd. Ik heb in ieder geval een goed werkende telefoon ontvangen en ben daar heel blij mee. Echter snap ik niet waarom ze het eerst total loss verklaren door vochtschade, maar per se wachten op een ernstige klacht. Anyway, het is gemaakt en daar ben ik heel blij om!
    Bedankt!

Dinler

Ook een klacht indienen over Media Markt?