Opgelost door Media Markt: Telefoon scherm laten vervangen nu telefoon kapot

Johan.H

Zondag 9-10-2016 heb ik mijn iphone scherm laten maken bij media markt zuidoost hij was gevallen en er zat een barst in verder deed de telefoon zoals het moet. Nadat ik zondag me telefoon ophaal bij media markt en erop zit merk ik dat het 1 en ander anders is in de loop van de dag begint het. Me telefoon loopt steeds vast en haperd continu een normaal smsje sturen of op Facebook gaan kan niet meer. Ondertussen was Media Markt gesloten dus moest ik vandaag maandag 10-10-2016 naar de Media Markt. Ik ga der heen en ze zeggen dat ze het gaan oplossen. Anderhalfuur later mag ik mijn iphone SE ophalen ik haal hem op en ze vertellen mij dat hij het nu doet en dat ze een fout gemaakt hadden met het scherm en er een nieuw scherm op hebben gedaan. Alles blijkt het te doen tot ik thuis kom en het gezeik weer begint weer begint me telefoon te haperen en vast te lopen. Hier heb ik geen 100! Euro voor betaald om mijn telefoon kapot te maken!

Geld terug of nieuwe telefoon

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat het herstellen van uw scherm niet goed is verlopen. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Arena. Mijn collega's van Media Markt Amsterdam Arena nemen zo snel mogelijk contact op om uw klacht inhoudelijk te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben vernomen van Media Markt Amsterdam Arena dat er inmiddels contact is geweest. Gezien Media Markt uw scherm niet herstel heeft zoals u mag verwachten wordt het toestel opgestuurd naar het door Apple geautoriseerde service centrum. Hier wordt bepaald of het toestel nog herstel kan worden of dat deze omgeruild dient te worden. Beide zal gebeuren op kosten van Media Markt Amsterdam Arena.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Johan.H
    Netjes opgelost door media markt

Johan.H

Ook een klacht indienen over Media Markt?