Klacht Media Markt: telefoon stuk

Klachtnummer
# 353654
Gebruiker
Annie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo

Mijn naam is Annie Eisinga

Ik heb 20 september een telefoon gekocht . Overlegt met de verkoper en hij was waterbestendig . ( lang voor moeten sparen )
Nu is die in november terug gestuurd omdat die een blauw beeld had .
Nu neem ik altijd de telefoon mee de douche in voor gezondheidsproblemen .
doet ie in Januari helemaal niks meer .
teruggegaan naar de media markt in Zwolle .
Maar hij was stuk en viel niet onder de garantie .
Dus ik op Facebook openbaar gezet dat het niet klopt .
Ben ik aan het mailen met de media markt vanaf 4 februari ongeveer een 13 mailtjes gestuurd . en Zaterdag 2 Maart hebben ze mij gebeld van de media markt en gingen overleggen met de directeur , dan belden ze me maandag 4 maart weer terug , hun maar even weer gebeld en dinsdag heb ik ze maar weer even gebeld . Woensdag weer gebeld en eindelijk word ik terug gebeld ... exuses ten over ... maar de oplossing is , omdat het langer dan 3 maand is dan kunnen ze niks meer voor me doen .
ben zooooo verschrikkelijk boos .

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon een oplossing .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen