Opgelost door Media Markt: telefoon voor 4e keer kapot

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93828
Gebruiker
pauline
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn Samsung Galaxy S3 is nu voor de 4e keer ingeleverd bij de Mediamarkt ter reparatie. Hij valt uit en is niet meer van de vergrendeling te krijgen. Hij is al 3 keer eerder opgestuurd geweest en is dan telkens 3- 5 weken weg. Ook nu ben ik alweer 3 weken zonder telefoon of update over de reparatie. Vanaf de 2e keer is mij beloofd dat ik bij de volgende storing mijn geld terug krijg maar heb telkens een andere medewerker die hem toch op moet sturen. Nu is het aan de beoordeling van Samsung of het toestel wel of niet gerepareerd kan worden. Mijn klacht is dat ik een niet-werkend toestel heb waar ik het vertrouwen in kwijt ben, ik elke keer bij mediamarkt een ander verhaal te horen krijg en telkens de telefoon voor een lange periode kwijt ben. Door de slechte en afstandelijke hulp ben ik al mijn gegevens van de telefoon al meerdere malen kwijt geraakt (pas bij keer 3 kwam men erachter dat de SD-kaart ook niet functioneerde). Mijn vertrouwen in Mediamarkt is op dit moment nihil

De oplossing

Geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Satter,Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend te vernemen dat uw telefoon na herhaaldelijk herstel niet naar behoren functioneerde. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik contact opgenomen met Media Markt Deventer met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Deventer uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Satter, Van Media Markt Deventer heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen en u een oplossing is geboden.Graag zie ik uw reactie over de afhandeling van uw klacht tegemoet. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  3. Auteur
    pauline
    Datum
    klacht is afgehandeld. Het ging met wat zure gezichten ter plaatse maar heb mijn geld retour waarvoor dank

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pauline
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen