Opgelost door Media Markt: telefoon voor 4e keer kapot

pauline

Mijn Samsung Galaxy S3 is nu voor de 4e keer ingeleverd bij de Mediamarkt ter reparatie. Hij valt uit en is niet meer van de vergrendeling te krijgen. Hij is al 3 keer eerder opgestuurd geweest en is dan telkens 3- 5 weken weg. Ook nu ben ik alweer 3 weken zonder telefoon of update over de reparatie. Vanaf de 2e keer is mij beloofd dat ik bij de volgende storing mijn geld terug krijg maar heb telkens een andere medewerker die hem toch op moet sturen. Nu is het aan de beoordeling van Samsung of het toestel wel of niet gerepareerd kan worden. Mijn klacht is dat ik een niet-werkend toestel heb waar ik het vertrouwen in kwijt ben, ik elke keer bij mediamarkt een ander verhaal te horen krijg en telkens de telefoon voor een lange periode kwijt ben. Door de slechte en afstandelijke hulp ben ik al mijn gegevens van de telefoon al meerdere malen kwijt geraakt (pas bij keer 3 kwam men erachter dat de SD-kaart ook niet functioneerde). Mijn vertrouwen in Mediamarkt is op dit moment nihil

Geld retour

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Satter,Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend te vernemen dat uw telefoon na herhaaldelijk herstel niet naar behoren functioneerde. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik contact opgenomen met Media Markt Deventer met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Deventer uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw Satter, Van Media Markt Deventer heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen en u een oplossing is geboden.Graag zie ik uw reactie over de afhandeling van uw klacht tegemoet. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    pauline
    klacht is afgehandeld. Het ging met wat zure gezichten ter plaatse maar heb mijn geld retour waarvoor dank

pauline

Ook een klacht indienen over Media Markt?