Klacht Media Markt: telefoon

W.Bosker

hallo
ik had zaterdag 6 december 3 keer naar media markt alkmaar gebeld en telkens een half uur in de wacht staan en toen honger ze op. toen had een vriend van me naar hoorn gebeld om te informeren over de media markt in alkmaar als ze nog bestonden. ook daar werd er niet opgekomen en werd er naar een half uur opgehongen.

meer telefonisten in alkmaar en hoorn.

Media Markt
    Geachte heer Bosker,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat u Media Markt Alkmaar en Hoorn telefonisch niet bereikbaar waren. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen en eventueel telefonisch contact op te zetten tussen u en de betreffende vestigingen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken.Uw klacht over de telefonisch bereikbaarheid leg ik ter verbetering voor bij de betreffende vestigingen.Ik verneem graag van u indien u vragen of opmerkingen heeft.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?