Klacht Media Markt: Telefoons reparatie niks voor de Mediamarkt

RamonHauser

Mijn Samsung S9+ is laatst kapot gegaan en in plaats van de goedkopere, (soms) minder betrouwbare, particulier dit te laten maken ben ik voor een beter resultaat naar de mediamarkt gegaan. Jammer genoeg is dit anders gebleken. Na 2 uur kreeg ik bericht dat mijn telefoon gemaakt was en dat ik hem kon komen ophalen in Breda, erg hoopvol ben ik in de richting gegaan, om er uiteindelijk achter te komen dat inderdaad de schade aan mijn scherm verholpen was, maar dat de achterzijde van mijn telefoon niet mooi terug was gezet. Sterker nog het leek er meer op alsof iemand die er compleet geen verstand van had mijn telefoon in elkaar had gezet. Zeer verontwaard ben ik naar de helpdesk gegaan om aan te geven dat dit toch wel erg absurd is aangezien ik 5 minuten geleden wel 300 euro heb betaald voor deze reparatie. Maar jammer genoeg was er weinig medeleven van de persoon die daadwerkelijk mijn telefoon had ‘gemaakt’. Dit leidde bij mij tot nog al wat frustratie waarbij ik duidelijk heb gemaakt dat ik het apart vind dat een multinational bedrijf reclame maakt voor het repareren van telefoons terwijl ze dit dus eigenlijk niet kunnen zoals beloofd! De beledigde medewerker van de Mediamarkt had maar één oplossing en dat was mijn oude kapotte scherm er maar weer terug op te zetten, dus dat heeft hij toen ook met een mopperend hoofd gedaan, waarna ik ook mijn geld terug heb gekregen. Uiteindelijke ben ik met mijn kapotte voorkant en ‘kapotte’ achterkant (niet mooi terug gezet) de winkel uitgelopen, terwijl ik met alleen een kapotte voorkant binnen ben gekomen! Nogmaals erg slechtte service omtrent de zogenaamde reparatie van mijn telefoon en erg onvriendelijk personeel!

Het bedrag dat hun vragen voor het repareren van de achterkant van een Samsung s9+ terug betalen.