Klacht Media Markt: Televisie besteld maar niet ontvangen

annemarieke

Ik heb een televisie gekocht en deze zou 17 september worden geleverd maar is tot op heden niet geleverd. Deze televisie komt van de outletshop.
Ik heb meedere keren contact gehad met first logistics, het transport bedrijf. Mediamarkt heeft gezegd dat het transportbedrijf de televisie op 16 september om 10.55 heeft opgehaald. Echter First logistics weet van niets. Inmiddels zijn we een week verder en heb ik mediamarkt dagelijks aan de telefoon en het enige wat ik te horen krijg is dat de klacht doorgezet gaat worden naar de desbetreffende afdeling. Vandaag kreeg ik te horen dat de klacht 6 september al is opgelost, wat vreemd is aangezien de bestelling pas 14 september is geplaatst! Inmiddels wil ik helemaal geen televisie meer, ik wil mijn geld direct terug. Het is ongelooflijk dat zo'n groot bedrijf zo slecht met zijn klanten omgaat. Ik heb echt geen vertrouwen meer in mediamarkt en wil dus ook geen enkel product meer ontvangen maar wel direct het geld terug. Verder wordt er gezegd in bevestigingsmail dat het servicenummer gratis is, dat is het niet want ik heb inmiddels al een rekening van bijna 18 euro gekregen van Tmobile. Graag zie ik hier een vergoeding voor tegemoet.

Direct mijn geld terug inclusief vergoeding voor telefoonkosten naar een nummer waarvan mediamarkt zegt dat het gratis is.

Ook een klacht indienen over Media Markt?