Klacht Media Markt: televisie heeft last van banding

Klachtnummer
# 89194
Gebruiker
ingrid
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn autistische zoon heeft een tv gekocht bij de mediamarkt in bergen op zoom. Dit was een lg ultra hd ready. Daar zag je allemaal donkere strepen op. We zijn terug gegaan en met veel heisa mocht hij hem ruilen. Hij heeft toen een philips ultra hd ready genomen. Die was nog een stukje duurder. Maar bij thuiskomst was het hetzelfde verhaal. Donkere strepen. Wij weer gebeld en terug gegaan. Ze gingen naar al die tv s kijken. En ze hadden het allemaal. Die man zei toen dat hij niet meer ging ruilen. Omdat het bij die tv s hoord. Hij zei dat mijn zoon er maar mee moet leren leven. Mijn zoon werkt op een sociale werkplaats. En verdiend 750,00 euro in de maand. Die jongen heeft een jaar gespaard om zo n dure tv te kopen. Hij is zo verdrietig hiervan. Het liefst wil hij een gewone lcd tv. Maar ze laten hem nu gewoon ongelukkig zijn met die tv van bijna 1500,00 euro. Ik koop gelijk nooit meer iets bij mediamarkt.

Gewenste oplossing

Tv ruilen voor een niet ultra ready tv. Mijn zoon zal dan zo blij zijn. De tv is nu 1 week bij hem. Hij heeft de bon en de originele bon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Zwep,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend om te vernemen dat beide tv's niet naar tevredenheid zijn. Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kan ik u niet bereiken gezien uw telefoon buiten dienst lijkt te zijn. Vriendelijk verzoek ik u de contact gegevens te controleren en indien nodig aan te passen.Daarnaast heb ik uw klacht voorgelegd bij Media Markt Bergen op Zoom met het verzoek contact met u op te nemen, wat mogelijk is als de contact gegevens kloppen.Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen