Klacht Media Markt: Televisie op 29-05-2014 online besteld en betaald, nu VIJF dagen later nog niet bezorgd.

van der Pol

Onze oude tv was opgestuurd ter reparatie. Wij kregen voorstel van Media Markt om de restwaarde retour te krijgen. Omdat wij een nieuwe tv hadden gezien via Media Markt online, hebben wij gekozen voor geld retour ( in de vorm van waardebonnen ). Na retour brengen leentoestel alles goed afgehandeld.
Op 29 mei om 20.14 uur hebben wij de nieuwe tv besteld. Er werd aangegeven; voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis, dus op 30 mei was het wachten en wachten.
Op 30 mei eind van de middag gebeld. TV stond in magazijn, en zou maandag 2 juni worden bezorgd.
Op 2 juni nog niks bezorgd, s'avonds weer gebeld. TV stond in magazijn, maar zou nu echt de volgende dag worden bezorgd.
Vandaag 3 juni. Niks geen bezorg mail ontvangen en weer gebeld. Te woord gestaan door een jongeman. Die meldde dat we pech hadden, want er was storing met onze bestelling. Hij kon niet in het systeem kijken, alles kon nog wel een week duren.
We moesten maar geduld hebben.

Vervolg klacht ; Na dit gesprek wederom contact gehad met klantenservice. Andere meneer aan de lijn. Die kwam met een heel ander verhaal. Er was totaal geen sprake van een storing. TV stond gewoon in het magazijn. Heeft melding gemaakt intern ( ticket 760624 ). Gewenste oplossing; Uiterlijk woensdag 3 juni moet de nieuwe tv worden bezorgd. Blijkbaar staat deze al enige dagen in het magazijn. Indien dit niet na wordt gekomen dan willen wij per ommegaande het aankoopbedrag retour ontvangen zodat wij ergens een tv in de winkel kunnen kopen. Er wordt aangegeven ; voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis. dit kan niet worden nagekomen blijkbaar. gevolg is dat wij, een gezin met 2 kleine kinderen, al 5 dagen geen tv tot onze beschikking hebben en vele telefoonkosten moeten maken terwijl de fout niet bij ons ligt.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Van der Pol,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u de welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Erik de Wit
    Media Markt Online Klachtenafhandeling
    Beste heer De Wit,
    Bedankt voor uw reactie. U geeft aan spoedig contact op te nemen. Welke termijn is voor u spoedig? Omdat er door alle medewerkers van u steeds de beloftes zijn gedaan dat iets spoedig zal worden uitgevoerd en dit niet gebeurd ben ik namelijk nogal huiverig. Door 2 medewerkers is ook bevestigd dat de televisie al bij jullie in het magazijn staat. Ik heb deze ook al betaald en wil deze gewoon óf morgen bezorgd krijgen óf ik ontvang mijn geld retour. Met vr. gr.
    van der Pol
    I.v.m. beperkte ruimte hier nog even aanvulling;
    N.a.v. een telefoongesprek is er bij de MediaMarkt al onder ticketnummer 760624. Ook hier zou ik spoedig ( vandaag ) de status ontvangen. Ook via deze weg nog niks ontvangen!
    Enige wat ik nu wel kreeg van de Media Markt; een mail waarin ik gefeliciteerd wordt met mijn nieuwe aankoop en dat ze hopen dat ik veel plezier zal hebben van mijn aankoop. Tot op heden ben ik alleen nog maar mijn geld kwijt en kan al dagen geen tv kijken. Ben ik nu gek?
    Geachte heer De Wit,
    Ik heb waarschijnlijk een andere definitie van spoedig, maar tot op heden helemaal niks van u vernomen. Zo moeilijk kan het niet zijn lijkt mij?
    In ieder geval hebben wij gisteren wederom contact gezocht met uw klantenservice. En het verhaal wordt mooier en mooier ( ik zou me als Media Markt echt doodschamen ). Nadat zo'n 8 verschillende medewerkers beweerden dat de tv in uw magazijn stond, blijkt nu dat de tv al lang niet meer leverbaar is..
    van der Pol
    Maar eindelijk werd er actie ondernomen. Als compensatie zouden wij een andere ( en duurdere ) tv krijgen. Was even een kleine omzetting maar dan zouden wij deze tv vandaag krijgen. Nou ondertussen hebben wij weer 3 keer gebeld. Eerst was er niks van bekend van deze oplossing, en zo net kregen wij te horen dat deze omzetting niet zomaar even kan worden gedaan. HOE LANG MOETEN WIJ NOG WACHTEN?? En waarom spreekt iedereen elkaar tegen bij uw organisatie? echt schandalig vind ik het!!!!
    Media Markt
    Geachte heer Van der Pol,
    Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad betreft uw bestelling welke niet uitgeleverd was. Wij hebben middels dit contact de klacht reeds voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Erik de Wit
    Media Markt Online Klachtenafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?