Opgelost door Media Markt: Televisie wordt niet geleverd

Bertvan minnen

Ik heb maandag via internet een nieuwe televisie besteld en betaald. Daarbij de garantie dat de tv binnen 24 uur thuis wordt geleverd. Dat is niet gedaan. Ik heb vervolgens gebeld en toen werd mij meegedeeld dat de desbetreffende tv er niet meer was (de site loopt achter...). Ik heb gebeld en een medewerker belooft vervolgens dat ik een andere tv krijg en inderdaad een paar! uur later (dinsdag.....) krijg ik een mail met een voorstel voor een andere tv. (Zie hieronder). Ik accepteer dit voorstel en na 3! telefoontjes begrijpen ze van de Mediamarkt dat ik dat voorstel accepteer en die tv dan neem. Wederom garantie dat deze binnen 24 uur wordt geleverd. Woensdag gebeld, maar kon niks worden aangegeven over de levering. Donderdag 3x gebeld en nog steeds wisten medewerkers van niks want het betrof een andere afdeling, die natuurlijk niet bereikbaar is voor 'gewone mensen'. Vandaag wederom het zelfde verhaal.... Wat kan ik nu nog doen behalve mijn geld terughalen? Nog 12x bellen?

Ik wil nu eindelijk mijn televisie die ik heb betaald. Ik heb 12! gebeld en geen respons. Ik word constant doorverwezen. Dit kan toch niet

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw televisie niet is geleverd is. Zoals telefonisch besproken is dit niet zoals het bij Media Markt hoort te verlopen. Inmiddels is uw bestelling aangepast en wordt de alternatieve televisie morgen geleverd.

Wij hopen dat u tevreden bent over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Bertvan minnen
    Het is uiteindelijk heel goed geregeld

Bertvan minnen

Ook een klacht indienen over Media Markt?